Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny iværksætter angånde blogs

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg er ved at starte en webshop op, og prøver så godt jeg kan at skrive 3 blog indlæg på 500 ord. Jeg skriver "prøver" fordi jeg har rigtig svært ved at skrive dem. Det kan tage mig 1,5 time at skrive ét. Jeg er blevet hurtigere end jeg var i starten, der kunne det tage 9 timer om 3 indlæg Surprise

Så er mit spørgsmål, er det bare mangel på træning eller har i et godt råd til noget jeg kan prøve for at sætte skub i tingene?

Dbh

Rasmus

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad handler dine blog indlæg om?

Hvis du fortæller det overordnet emne, så kan vi måske bidrage med noge stikord, som du kan benytte dig af, og på den måde gøre det lettere for dig at komme igennem skriveprocessen. :-)

Men det er meget muligt at det kræver lidt "øvelse" at skrive sådan en blog, omkring hvordan man formulere sig osv. men det kommer med tiden!


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, jeg håber virkelig at det kommer med tiden :)

Jeg skal skrive om malerier som overordnet emne, og sælges på Kronart.dk.

Jeg har har nu gjort ting som fx. at kun at åbne mine blogs når jeg åbner min browser, så jeg kan ikke få lov at komme videre inden jeg er færdig :) Jeg husker dog at holde pause ved at gå lidt rundt eller høre lidt musik.

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak den vil jeg sætte mig til at læse! :D

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeh takker også :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der har forslag til, hvad man kan prøve?

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville øve mig i at brainstorme og køre associationsrækker for at åbne mine tanker - og så bare skrive nogle ord - det er ligemeget, hvad man skriver - bare man skriver... det holder tankerne igang og man kan altid slette efterfølgende - men det er nok noget, der kræver lidt træning... men jeg ville før jeg skriver et indlæg lave en brainstorm omkring emnet - dele det op i et mind - map, så der er lidt struktur på tingene - og ud fra alle de tanker der kommer frem vil jeg til sidst sortere og ende med en endelig disposition - når først man har en disposition er det lettere at skrive...

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Kronart.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det vil jeg prøve :)

Kronart.dk - Malerier alle har råd til

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Juhl:
Så er mit spørgsmål, er det bare mangel på træning eller har i et godt råd til noget jeg kan prøve for at sætte skub i tingene?

Hej Rasmus,

Du har jo næsten selv besvaret spøgrsmålet Smile Du er gået fra 3 timer pr. indlæg til 1,5 (hvis jeg forstår dit indlæg korrekt). Så ja, der er noget om snakken: Øvelse gør mester.

Det er helt klart min erfaring, at man bliver hurtigere og hurtigere, jo mere man skriver. Sproget flyder lettere og der er færre spoglige og stavemæssige fejl.

God vind med skriveriet.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)