Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - hvor mange kender det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de fleste herinde både kender og bruger Trustpilot. Men hvor mange af de gængse nethandlere bruger det?

Skulle vi på malingo.dk gøre nere for at rate os på Trustpilot, eksempelvis ved at aflevere en reklame for siden, når vi alligevel leverer vore produkter hos kunderne?

Jeg har svært ved at fastsætte værdien af at figurere derinde.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger kun trustpilot hvis jeg har en mistanke om siden. Men hvis jeg f.eks. skulle handle på din hjemmeside, så ville jeg ikke bruge trustpilot. Der er allerede oplyst en del om virksomheden:"Malingo.dk ved Holmblads · Lundingsgade 3, st., 2100 København Ø · Cvr. nr. 2970 8487 · Tlf. 71 87 88 89 · mail@malingo.dk

© 2011-2012 Malingo.dk, alle rettigheder forbeholdt." :-)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

De brugere som har en negativ historie om jeres virksomhed, kommer hurtigt til at lære Trustpilot at kende. Dem der har positiv oplevelse, skal mange gange 'presses' på en elegant måde, til at dele den. Personligt arbejder jeg udfra den overbevisning, at selvom man gør det godt 99,9% af tiden, så skal der nok, en eller anden dag, komme en som er hamerende. Derfor tror jeg det er en god ide, at få indsamlet så mange af de positive oplevelser så muligt, så man har noget at stå i mod med. 



For at komme tilbage til dit spørgsmål: Mit indtryk er at trustpilot er rimelig godt kendt. Vi webshops er jo selv med at til gøre dem kendte via bannermateriale på siderne, og mails efter et køb. Hvis vi tager et gennemsnit, hvor mange gange skal en dansker så handle, før de oplever en opfølgenings mail, eller bare et Trustpilot banner på en webshop? Jeg tror ikke det er mange gange.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men så er vi vel også enige om at man må promovere Trustpilot? Hvis man altså mener man leverer et godt produkt.

Venligst

Brian Phillip

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)