Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp!! vedr opstart af ny dating hjemmeside i Ægypten

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander din Snøvs

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Beklager den mindre necro, men føler at OP bør give forklaring på, hvorfor han fylder halvdelen af tråden med løgn, og så stille bakker ud. Svagt.

Vi er enige om at dette er den aller første post.

Sander pennerup:


Hej alle aminoer.

Kan I mon hjælpe med, at komme med ris/ros vedr. denne nye hjemmeside jeg er ved, at lave i Ægypten?

På forhånd tak :-)

http://itgawez.com/

Altså, manden spørger om hjælp til en hjemmeside HAN, altså ham, ikke en anden, men OP laver. (Han kan sagtens have flere inde om det, men OP er involveret..)

Så fortsætter det med denne bortforklaring 

Sander pennerup:


Nej jeg sad og surfede rundt og fandt siden i forbindelse med, at jeg ledte efter muslima.com

men siden var ikke færdig kunne jeg se.. der er mange ting der ikke virker på siden.

Beklager Sander, men det er ikke særlig svært at gå tilbage til side 1 og se at du skriver  

Kan I mon hjælpe med, at komme med ris/ros vedr. denne nye hjemmeside jeg er ved, at lave i Ægypten?

Hvorfor den bortforklaring? Lige netop sådan en, giver jo ikke ligefrem dig særlig meget troværdighed.

Og så lige en sidste quote, som jeg undrer mig en anelse over.

Sander pennerup:

Som det kan læses længere oppe var/er pointen, at komme frem til hvad, der er kopi og hvad, der er inspiration. Hvor går grænsen??

Også sjovt, at se hvor lidt, der skal til før end, at folk med det samme tror på alt hvad de ser/høre.

Hvorfor siger du ikke det i starten? Så ville du have undgået en lille smule af alt det her.

Jeg vil mene at du har skyllet rigtig meget troværdighed i toilettet med det her. Men jeg vil stadig gerne vide; hvorfor lyve så voldsomt, kan du ikke stå inde for dine spørgsmål siden du er nødt til at ændre dem..? 

 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)