Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EOVENDO.COM - er der nogen af jer, som har prøvet det?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen spam. Det da fint jeg slipper for det. Manget tak :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Østergaard:
Ja jeg er en af medstifterne af Eovendo sammen med bla. Nicolas.

Nu har jeg har en Eovendo konto i et godt stykke tid. Kan det passe at jo længere du har kontoen, jo færre reklamer kommer der pr. dag? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønning:
Kan det passe at jo længere du har kontoen, jo færre reklamer kommer der pr. dag? 

Hej Mads.

Nej det fungerer ikke sådan. Henover året er der perioder, hvor der er mindre antal reklamefilm. F.eks. om sommeren kommer der automatisk et dyk i antallet af nye reklamefilm som bliver produceret, hvorimod hen af vinteren (især op til jul) kommer der ca. dobbelt så mange. Derfor vil der altid være perioder hvor der er flere/færre end "normalt". Vil du også bemærke på TV, at der til tider er de samme reklamefilm som vises hele tiden, på grund af der ikke er mange at vælge imellem.

Vi kan kun vise de reklamefilm som matcher din profil, som du ikke har set til hudløshed allerede osv. osv. Der er mange kriterier, for at du får netop det antal film du modtager hver dag og dette vil naturligt variere.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar - det giver god mening.

Jeg har endnu ikke prøvet at skrabe mig til en gevinst, hvor mange vinderlodder er der pr. dag? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:
Jeg har endnu ikke prøvet at skrabe mig til en gevinst, hvor mange vinderlodder er der pr. dag? 

Over 1000 vindere om ugen, ca. 120-150 vinder om dagen afhængig af hvor mange som logger ind og skraber.

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror næsten jeg har været med fra starten.

I starten tror jeg der var 3 reklamer i dag kan du er det lidt mere. Nu har jeg ikke været på et stykke tid så var der ca. 11 reklamer og der er hvad man kan have liggende. Så man kan ikke gå ind en gang om mdr. også se alle reklamerne. Ja der kommer lidt push mail en gang i mellem og hvor man kan få lidt ekstra for at komme tilbage kommer tilbage.

Det kunne være sjov og høre hvad man skal betale for at få vist sin egen reklamer.

Jeg har aldrig tjent mere end ca 30 kr pr mdr. ved bare at se reklamer.

De vil godt have lov at sende alt muligt reklamer ud som de kan tjene penge på.

Men man kan sige at i forhold til sponsercar så kan man tjene penge på evendo. Ikke mange men det er lidt om det er arbejdet vær det er op til en selv og beslutte. Nej man kan nok tjene lidt med med lidt snillle ved at lave en affiliate side.

Hos sponsercar skal man køre med en reklame x produkt også kan man få eks. 200 kr i rabat. Jeg har ikke set et produkt som jeg vil købe endnu. Men pga. at man ikke må sætte reklamer i bagruden så er det område dødt. Der er få som jeg ser der sætter det på bilen. I dag de det mere en undskyldning for at sende alle muligt affiliate reklamer.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Hos sponsercar skal man køre med en reklame x produkt også kan man få eks. 200 kr i rabat. Jeg har ikke set et produkt som jeg vil købe endnu. Men pga. at man ikke må sætte reklamer i bagruden så er det område dødt. Der er få som jeg ser der sætter det på bilen.

Jeg har kørt med streamer for Jyllands Park Zoo 4-5 år i træk nu, hvilket giver fri entre for 2 voksne og 2 børn. Jeg placerer streameren på kofangeren.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)