Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk SEO er det dig ??

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Gitta

Nu kan jeg så oplyse til alle her på amino og i denne tråd det var en lille test.

Jeg har en aftale med en stor dansk/usa hardware distributør,   om at lave konkurrence i mellem de 3 brands.

man samtidig får jeg så også reklame tilskud, fra alle 3 brands.

det er så sjov jeg har lave forretninger i snart 20 år alt mulig   ca 15 webshop og bredbånds firma til virksomheder

man den best af dem alle var samme med Vodafone og Teleglobe tilbage 2003 / voice over ip til mobil selskabert     det gav kasse .-)

Det er synd at alle de seo firma bare siger en masse ting,   som slet ikke er rigtigt og sandt.

Personlig er jeg IT mangemillionær på 10 År  og nej ikke på seo,  men på  forretningsaftaler som skaber grundlag for vækst eks i 2003  voice over ip til mobil selskaber jeg laveet kassen og det gjore de så også  :-)

Med venlig hilsen

Per H






Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per H:

Har i tænk på at man kan lave en aftale som forhandler med samsung DK som elgiganten   ??  og en ting mere samsungtv   er jo ikke deres navn er det ??

Vi er enige om, at Samsung sælger tv ik? I såfald krænker du Samsungs varemærke og for den sags skyld også de andre mærker, som du nævner. Længere er den ik...

Om det er lovligt? Svaret er skrevet flere gange i tråden, men for en sikkerheds skyld, så får du den igen. Nej! Samsung mm kan kræve dine domæner udleveret, hvis de ønsker det, da du tydeligt snylter på deres varemærke i samme branche...

Så find dig hellere nogle andre domæner, så slipper du for ubehagelige overraskelser i fremtiden, når dit firma er startet og alt kører...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar men det er ikke sandt,  - du bliver nødt til og tænke større min ven

Jeg har en aftale med en stor dansk/usa hardware distributør,   om at lave konkurrence i mellem de 3 brands.

man samtidig får jeg så også reklame tilskud, fra alle 3 brands.   

Jeg vil lige side at pt er alle 3 website under development  /  op mod et centraliseret sap system som Varetager lager og bogføring og det tager tid SAP er ikke nem.

/Per H

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per H:

Jeg har en aftale med en stor dansk/usa hardware distributør,   om at lave konkurrence i mellem de 3 brands.

En distributør kan ikke aftale noget på vegne af de nævnte mærker. Ik med mindre distributøren er mærket selv... Bare til info...

Og det er ik et oplæg til en debat Smile Blot en konstatering...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas

Problematikken er lidt den samme som med din applestore webshop, så snart Samsung eller LG sender en klage til domæne klage nævnet, så bliver domænerne overdraget til dem. Så medmindre du har en skriftlig tilladelse fra dem, så ville det nok ikke være smart at investerer for meget tid i dem.

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke sandt  Distributør sammenarbejde,  med evt LG og SAMSUNG og SONY

tag et eks min ven    der er 5 samsung forhandler / i Danmark     men Samsung har ikke selv lager /warehouse i DK

de har så en europæiske  Distributør  / men individuelle aftaler med forhandler i sammenarbejde en Distributør  en Distributør er blot lager / warehouse

man elgiganten og fona har en særskilt aftale med samsung DK man får vare fra en dansk/usa  / Distributør  så undgår samsung parallelimport fra tyskland

hvor en skærm er ca 2000 - 4000 dkk billiger  

/per H

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

apple  USA apple UK apple DK apple irland ja alle apple    har da set mit website apple-store.dk      prøv du og besøg den side den er og bliver min   .-)

man jeg vil ikke sælge apple apple produkter da man kun har 4 - 8 % og 6 mdr garnti fra apple

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok

I får den Helt ærligt hvad vlille jeg med apple-store.dk   

jeg ville se hvor mange besøg, jeg kunne får fra et top brand fra google/ seo statistik.

Nu kom apple-store.dk jo på side (1)  når man søgte på bestil i pad3 og bestil ny pad og 5 søgeorg mere

ja så jeg ved hvor mange besøg per dag, man kan få fra side 1   på bestil i pad 3    :-)

Det var seo statistik på et top brand     og på en super hot vare

prøv lige og hør jeg har haft ful automatiske hosting firmaer  og jeg  har over 350 domain navne  så jeg kan lave hvad jeg vil   og  du ved ikke hvornår du er på min side

/Per H





Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per H:
har da set mit website apple-store.dk

Så hænger tingene rigtigt godt sammen igen, 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad tænker du på gita  :-)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)