Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google+ undervurderet i markedsføringen?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Angel Blessings Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke med jer, men jeg har længe haft en Google+ konto, uden egentlig at bruge den - indtil forleden...

Som de fleste ved, at "belønner" Google blogger som kører på blogspot/blogger med at sætte deres blog-post øverst i søgeresultater. Hvilket også er gældende for Google+ bruger.

Jeg tror ikke at det er nok, bare at have en hjemmeside der har en god SEO optimering, hvis man vil lægge først i Google's søgeresultater, ej heller smide penge efter Google Adwords. Min lile finte er netop at bruge Google+, hver gang jeg laver et nyt indlæg på min hjemmeside http://sabrinajensen.dk

Vi ved alle, hvor stor fordel der er i at 'Share' på Facebook og Twitter, hvor vores venner og kunder er - men vores kunder er jo også på Google, især vores kommende kunder. Så mit online markedsførings-råd er at når du alligevel 'Share' til Facebook og Twitter så 'Share' også lige på din Google+ profil.

Jeg bruger ikke min Google+ til andet end at share nye artikler fra min hjemmeside, hvilket har betydet at jeg har fået en hel del flere besøgende om dagen.

Google+ skal ikke erstatte nogle af dine andre markedsførings-steps, bare være en ekstra tilføjelse som tager et halvt sekund at gøre. og samtidig bringer dig højere op på søgesiderne på Google.

Hvad siger I - Synes I at Google+ er undervurderet? Og bruge I Google+ i jeres markedsføringnettet?

Love & Light

Sabrina Jensen
Coach, Foredragsholder, Skribent & Forfatter. 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Google+ er absolut en værdig modstander til mange andre seo metoder. Jeg anvender selv google+ og jeg ligger stort set altid som nummer 1 eller 2 når man skriver søgeordet dørmænd. Jeg har meget stor gavn af google udvidelse. Og er varm fortaler for denne lille feature google har lavet. Og via min analytic kan jeg se at besøgstal i hvertfald ikke er faldende efter google+ kom med på min side. :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg lavede dette podcast med Anders Saugstrup forleden - måske det kan være et indspark i snakken om G+: Google Plus

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nyt vedr rigtige URLs i gplus?

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Mehai Christiansenn:
Er der nyt vedr rigtige URLs i gplus?

Sidst jeg tjekkede, var der stadig lukket for det (det er ikke så længe siden). Jeg kunne heller ikke finde noget på, om Google vil lukke op for det igen - og i så fald hvornår.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Jeg lavede dette podcast med Anders Saugstrup forleden - måske det kan være et indspark i snakken om G+: Google Plus

Jeg føler mig drønsikker på, at du og Anders har lavet et smaddergodt podcast. Og jeg har da også fået downloadøet det, men mangler lige at finde den dersens times tid til at få det hørt igennem. Men det skal der jo altså være plads til!! Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sabrina Jensen:
Hvad siger I - Synes I at Google+ er undervurderet?

Det kan godt være, at der (stadig) er en del, som undervurderer værdien af G+, men mon ikke de kommer på andre tanker inden så længe? Det vil jeg i hvert fald håbe for dem! Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)