Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger forhandlere til unikke Dødehavsprodukter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Pure Dead Sea ApS Skrevet kl. 18:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pure Dead Sea ApS søger forhandlere i Danmark.

   

Pure Dead Sea ApS er et importfirma der har eneforhandlingsretten i Danmark, Sverige og Norge for en unik hud- og hårplejeserie fra Det Døde Hav.

Om producenten:

Pure Dead Sea Ltd. er et selskab, der drives af enkeltpersoner, som har stor erfaring med det Døde Hav i terapeutisk sammenhæng. Nogle bor der, andre har været regelmæssige gæster i forbindelse med behandling af hudlidelser som for eksempel psoriasis og eksem.

Beslutningen om at oprette firmaet Pure Dead Sea Ltd blev taget på baggrund af at man ønskede at lancere en serie produkter i hvilke Det Døde Havs kvaliteter virkelig blev bibeholdt i form af autencitet og kvalitet.

Pure Dead Sea produkterne er for alle, men i fremstillingsprocessen og ingredienserne tages der højde for at de også skal kunne bruges af, og være gavnlige for, personer med følsom hud.

Mineralerne fra Det Døde Hav har i årtusinder været kendt for deres gavnlige virkning på huden og det er på grund af det høje indhold af Dødehavsvand og Dødehavssalt, at Pure Dead Sea produkterne mærkbart adskiller sig fra andre hår- og hudplejeprodukter.

Alle Pure Dead Sea produkter er helt fri for Parabener, SLE og SLES.

Pure Dead Sea ApS lancerede først disse produkter i Danmark i November 2011 og har brugt dette første halve år på at "føle markedet på tænderne" og samle erfaringer med produktet på det danske marked.

Vi er nu klar til at udbygge forhandlernettet og søger derfor interesserede forhandlere, så mangler du det unikke produkt at forhandle så send os en e-mail og fortæl lidt om dig selv.

Vi tilbyder et unikt produkt med en god avance til forhandleren.

Læs mere om os og produkterne på vores hjemmeside/webshop:

www.puredeadsea.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Pure Dead Sea ApS

Lonni Hegelund Madsen

Jesper Kirkegaard Larsen 

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det lyder spændende - jeg forhandler accessories, tasker, smykker, solbriller, tørklæder og er på jagt efter et produkt i form af cremer, sæber o.l. Dit koncept lyder attraktivt, da det er et produkt man kan sælge med stort ansvarlighed.

Jeg vil gerne høre mere om konceptet.

Vi sælger oftest på markeder, lagersalg, privat netværk, på nettet og enhver tænkelig salgskanal, herunder homeparties.

Lad mig høre om betingelserne, pris, antal levering m.m.

MVH

Henrik Lunnsgård
Lunnsgård Handel

henrik.hansen@privat.tele.dk

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I lighed med "hansehen" send mig oplæg på info@kraemmerbasen.dk så kikker jeg jeg på ideen.

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som noget jeg meget gerne vil høre mere om. VH Anni evt mail mig Andersen-Anni@hotmail.dk

Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre nærmere vedr. Jeres produkter

med venlig hilsen

Vibe Laurh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)