Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler ny bærbar, hjælp tak.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Står og skal have en ny bærbar, men har ikke den store forstand på div specifikationer.

Ville derfor være rigtig glad for hjælp til at finde noget nær den bedste og billigste ;)

Budget - max 3200

Krav; webcam - hdmi - min. 15,6 tommer skærm

 

På forhånd tak

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv med enten en Acer eller en Packard Bell de 2 har jeg rigtig gode erfaringer med.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

dette her sted har yderste billige priser http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=4331 den har core 3 processer og 2,53GHz så farten er ikke lav og lenovo de laver nogle holdbar computer , men den koster 3495 kroner så det er  300 kroner over dit budget, men jeg synes den er så god computer så det er de 300 kroner givet godt godt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm 3.500 kr. ikke meget brugbart. Jeg ville se efter en brugt kvalitets computer. De er normalt ½ pris efter 1 år..

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Afhængigt af hvad du skal bruge den til, så vil jeg anbefale Lenovo T-serien, hvis du skal bruge den som arbejdsmaskine. Nyprisen for den billigste er omkring 7.500 DKK, men du kan sikkert findes en god brugt bærbar med dit budget.

Mit indlæg er sevlfølglig farvet af, at jeg kun har ejet IBM / Lenovo bærbare. Min første var en IBM A30, i dag er min primære bærbare IBM T400 med Kubuntu (Ubuntu Linux + KDE desktop), som snart skal skiftes ud.

Venner og familie har ofte problemer med de billige maskiner, som bliver alt for varme, hvorefter belægningen buler, tastaturen svigter eller en af de andre enheder står af.

Hvis du skal spille på din maskine kunne det være en strategi at købe en af de billigste bærbare med et godt grafikkort. Det er billigt og fint, hvorefter du kan købe en ny om et år.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tilfældigvis bor i nærheden af Holstebro, så har de en Packard Bell demomodel i Kvickly til 2.500 kr. med i5 Intel processor og udmærket grafikkort.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)