Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook "synes godt om" VS "like" knap?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det her med Facebook "synes godt om" og "like"  Er det det samme og hvis ikke hvad er forskellen?  "Like" knap på en side er det Fansiden på Facebook man liker eller er det hjemmesiden?

"synes godt om" knappen, som man kan se oven over tråde her på Amino bla., hvad gør den godt for, i forhold til en "like" knap.  Ser Google på om der er en masse "synes godt om" eller en masse "likes" ? Har det betydning over for Google ?

Ja det var det Big Smile

 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan set det samme, det er bare ordet der er forskellen.

Formålet er bare at vise, via. sin Facebook profil, at man "syntes godt om" (da) eller "liker" (eng) den pågældende ting, Amino post, website, produkt osv.
Så der er ikke nogen forskel.

Mht. Google, så kan Google+ give en smule i det lange løb, men (ret mig hvis jeg tager fejl) mener ikke at Google kigger på Facebook "likes". Det har selvfølgelig en effekt på de besøgende at de fx. kan se, at der er 200 personer der syntes godt om. Det skaber noget "tillid" på basal måde.

Håber det kunne svare på dine spørgsmål. ;-)


Med venlig hilsen,


Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

oki men hvis jeg trykker på "synes godt om" knappen øverst i denne tråd, synes jeg bare om denne tråd uden at jeg altså er blevet Fan/like amino's facebook side. Og ved at trykke på "synes godt om" knappen har jeg sendt et link til min FB sidens væg.

Er det ikke her forskellen ligger ? Jeg tror at jeg er ved at forvirre mig selv Wink

 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

rudy:

oki men hvis jeg trykker på "synes godt om" knappen øverst i denne tråd, synes jeg bare om denne tråd uden at jeg altså er blevet Fan/like amino's facebook side. Og ved at trykke på "synes godt om" knappen har jeg sendt et link til min FB sidens væg.

Er det ikke her forskellen ligger ? Jeg tror at jeg er ved at forvirre mig selv Wink



Trykker du "syntes godt om" på denne tråd, syntes du godt om denne tråd og KUN denne tråd.

Hvis du oveni, vil "syntes godt om" selve Amino, skal du naturligvis trykke på en anden "syntes godt om" knap. :-)


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Thorsen:

rudy:

oki men hvis jeg trykker på "synes godt om" knappen øverst i denne tråd, synes jeg bare om denne tråd uden at jeg altså er blevet Fan/like amino's facebook side. Og ved at trykke på "synes godt om" knappen har jeg sendt et link til min FB sidens væg.

Er det ikke her forskellen ligger ? Jeg tror at jeg er ved at forvirre mig selv Wink



Trykker du "syntes godt om" på denne tråd, syntes du godt om denne tråd og KUN denne tråd.

Hvis du oveni, vil "syntes godt om" selve Amino, skal du naturligvis trykke på en anden "syntes godt om" knap. :-)


Med venlig hilsen,

Alexander 

Oki, Tak,  så man bestemmer selv hvad der skal være bag denne "synes godt om" knap man vælger at smide på ens hjemmeside ? Hvad er bedst, at folk "synes godt om" en bestemt side, tråd, eller de "synes godt om / Like" ens Fb fan side ? 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

rudy:
Oki, Tak,  så man bestemmer selv hvad der skal være bag denne "synes godt om" knap man vælger at smide på ens hjemmeside ? Hvad er bedst, at folk "synes godt om" en bestemt side, tråd, eller de "synes godt om / Like" ens Fb fan side ? 


Hvad er dit formål med "syntes godt om" knappen? Hvis du har en Facebook-side tilknyttet din virksomhed, ligesom jeg har (se www.hurtigbriller.dk) så er det Facebook-siden du "syntes godt om" når du trykker på forsiden. Du bestemmer naturligvis selv hvad den skal pege på. Har også indsat en "Anbefal"-knap på nogle af mine produkter, så du nemt kan dele produktet med dine Facebook venner. ;-)


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Thorsen:

rudy:
Oki, Tak,  så man bestemmer selv hvad der skal være bag denne "synes godt om" knap man vælger at smide på ens hjemmeside ? Hvad er bedst, at folk "synes godt om" en bestemt side, tråd, eller de "synes godt om / Like" ens Fb fan side ? 


Hvad er dit formål med "syntes godt om" knappen? Hvis du har en Facebook-side tilknyttet din virksomhed, ligesom jeg har (se www.hurtigbriller.dk) så er det Facebook-siden du "syntes godt om" når du trykker på forsiden. Du bestemmer naturligvis selv hvad den skal pege på. Har også indsat en "Anbefal"-knap på nogle af mine produkter, så du nemt kan dele produktet med dine Facebook venner. ;-)


Med venlig hilsen,

Alexander 

Nu tror jeg at den er forstået Big Smile  Tak for din hjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)