Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncering - hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder lige pt. og overvejer om jeg skal prøve at lægge mig ud med Facebook annoncer.

Jeg har udfyldt alle felter og afgivet diverse informationer om målgruppe mm., men så står jeg her også skal til af afgive ordren, hvor jeg bliver lidt nervøs.
Jeg har sat mit samlet budget på 300,00 DKK og en klik sats på 3,00 DKK og alt er iorden, dog tøver jeg når jeg skal til at afgive ordren. Grunden til min tøven er lidt at jeg ikke ved hvad der så sker: tjekkes annoncen igennem og så bliver den taget derfra? Hvordan foregår betalingen? Kan facebook kræve mere end den max sats jeg har sat på 3,00 DKK? Kan de kræve mere end de 300,00 DKK som jeg har sat min samlet budget til? Kan man melde sig fra igen, hvis man opdager det er dårlig forretning (at jeg mister flere penge, end jeg får ind igen)?

Nogen med lidt erfaring inden for facebook annoncering, som kan komme mig til hjælp? :)

Mvh 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen som kan hjælpe?? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo lige her.
Din annonce bliver kigget igennem. Når den er godkendt bliver annoncen vist, efter de kriterier du har opstillet.
Facebook overskrider ikke de budgetgrænser, du har sat.
Beløbet trækkes fra den konto, som du har tilknyttet din annonce, og du får en faktura via mail.

God vind

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)