Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra usa til danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Kender i et firma i usa som tilbyder, at købe varer ind for mig hos flere forskellige firmaer også sende det hele samlet til mig?

 

På forhånd tak

 

Mvh Søren

 

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren

Har du snakket med en speditør her i DK?
Den rette speditør har som regel flere agenter i exportlandet. De skulle nok kunne samle det sammen til en konsolideret forsendelse. Jeg benytter selv Modultransport. De har mange forbindelser i US.

Jeg ved ikke om det er det, du efterlyser?

 

mvh

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Vi opererer meget i USA med import til DK. Både på sø & fly. Kontakt mig evt på:

plt@bendixtransport.dk

Jeg laver alt indenfor spedition, sø, fly & land transport, imp/eks med kunden i centrum. Samt kurér og lagerhotel i mindre størelser hvis det skulle blive nødvendigt.

Vi er en mindre virsomhed som henvender sig til helt små enkeltmands- små og mellemstore virksomheder. Jeg sidder i sø -  import/eksport afd. men da vi er et lille hus har jeg fly og land transport lige ved siden af mig. Vi holder til i Hvidovre og du er velkommen til at kontakte mig til en snak om dit behov og ønske. Uforpligtende tilbud gives.

Håber at høre fra dig - Med venlig hilsen Peter Thomsen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

CS Logistics har mulighed for at hjælpe dig med den ønskede service.

Venligst send en e-mail til ki@cslogistics.dk eller ring til 27834402.

Når jeg har lidt mere detaljerede oplysninger, vil jegmeget gerne fremkomme med et tilbud.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)