Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansktalende hollænder søger spændende job.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min kæreste har boet i Danmark i 8 år og taler flydende dansk udover engelsk, tysk, fransk, spansk og hollandsk. Han har en BA i europastudier fra Utrecht og en ikke færdiggjort kandidat ligeledes i europastudier fra Danmark.

Han har arbejdet som konsulent i B2B-branchen de seneste 4-5 år både som interviewer og projektleder, men ikke i en fast stilling. Derfor håber jeg der i dette netværk er nogle, der kan bruge hans sprogkundskaber. Bopælen er centralt i Århus, men han kører gerne langt efter jobbet :)

Alternative jobtilbud modtages også gerne, da vi i fællesskab overvejer at opstarte et importfirma af hollandske mad-specialiteter - har dog endnu ikke afsøgt behovet og afsætningsmulighederne.

Så, hvis der er nogle derude, som har idéer eller gode råd til et sådan importfirma - hører vi gerne fra jer :)

På genhør

Karina

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne bestille en palle hertug Jan pilsner fra jeres importfirma :-) 

Tror du iøvrigt ikke det ville fungere bedre hvis det var din kæreste der søgte job herinde? 

Held og lykke med det hele

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hæ hæ, jo helt bestemt, men han er ved at opgive håbet om at finde noget fast ;) Så jeg forsøger at hjælpe ham via de kanaler, han ikke selv tror på kan lykkedes.

Fra Hals
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Fra  MW Grafisk håndværk Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Karina-aarhus:
og taler flydende dansk udover engelsk, tysk, fransk, spansk og hollandsk.

Hejsa,

Vi vil gerne forhøre os, om han evt. kan oversætte 1 dokument inddelt i 13 mindre tekster - ialt bestående af 1156 ord - fra dansk til hollandsk, fransk, tysk og spansk?

mvh

Pernille

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)