Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

H tags til seo optimering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gjort nedenstående med h tags da jeg har læst lidt om seo opdatering, men vil gerne hører Jeres erfaeringer

Er det en god ide at bruge H tags på en cms side, Jeg har Scannet til min webshop. www.landsbyshoppen.dk

Med venlig hilsen

Rene Dimple

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Du bør benytte hhv H1 og H2 tags, til overskrift, og under-overskrifter. Glem H3 og H4 i hvertfald i første omgang.

Derudover bør du få noget mere tekst på dine kategori sider, skriv et par linjer, og kan du dele dem med et H2 tag så ville det være super. H1 tagget er overskriften som f.eks. "Børnesikring" er det HER - Prøv om du ikke kan sætte et par flere ord på. 

Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er bare at det er cms og så ser navnet og den korte beskrivelse helt forkert ud, se dette

Tager google fat i det når det ligger i en ramme i cms eller er det ligegyldigt ?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så går vi lige off-topic.. Men nu hvor du er igang på din shop, så skal du lige læse op på fødevarestyrelsens regler omkring visning af din smiley. Det kan du læse mere om her 

Du risikere at de tjekker din hjemmeside ved kontrolbesøg. 

Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Den ligger i billede på toppen af siden men det kan godt være jeg skal gøre den mere tydelig
Tak (-;
Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har du 2 x H1 tags, og det skal du ikke have. 

Du har den øverste linje som H1, det er sikkert CMS'et der danner denne udfra siden interne title i CMS'et? 

Du har endnu en H1 i form af "Bola - Mexicansk Graciditet Smykke." og en H2 i "Et smukt smykke til den gravide"
Jeg ville samle de to i en H2, det kunne f.eks. være "Bola er et smukt mexicansk graviditets smykke"

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimple:
Den ligger i billede på toppen af siden men det kan godt være jeg skal gøre den mere tydelig
Tak (-;

Du skal enten skrive et link med ankerteksten: "Se Fødevarestyrelsens smiley-rapporter" eller bruge deres lup-ikoner som skal linke til den rigtige URL på findsmiley.dk


Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan lide hvordan det ser ud, kan du ændre det i din CSS fil.

Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg vil prøve at kigge lidt på Jeres forslag, som jeg forstår det det vil det være smart at have en H1 og en H2, giver det nogen menning at bruge H3 og H4 også ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)