Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har 100k til investering - hvis nogen har kundeordrer, men ikke har kredit nok

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

... Hvis der er ordrer fra en eller flere navngivne kunder som jeg og et kreditvurderingsfirma vurderer til at have høj kreditværdighed og generel troværdighed og det samme gælder for dig/jer, så er jeg interesseret. Jeg skal have pengene fri igen, så vi taler i praksis om jeg fx låner penge til materialer/belåner fakturaren i kort tid - så kan vi tale om det. Mit udgangspunkt er 25%+  forrentning om året. Dvs. hvis du låner mine 100k i en måned så skal jeg tjene mindst 2000-5000 kr på en måned ellers er det ikke interessant for mig og jeg kan ligeså godt sætte pengene i aktier. Mit udgangspunkt er altid 50/50, men kommer an på det enkelte projekts muligheder.

For ikke at spilde nogens tid er jeg altså ikke interesseret i andet end ærlige solide virksomheder med gode produkter og gerne nogle år på bagen for både virksomhed og ejer  men hvor du/I mangler kredit fx til indkøb af materialer. Vi skal have en helt klokkeklar aftale så pengene ikke lige ryger ind og dækker huller til fx forfaldne el-regninger. Skriv til mig privat. Du skal kunne dokumentere din omsætning, sorte penge tæller ikke, helst vha. revisor der garanterer for regnskabets gyldighed.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Kan evt. søge at rejse kapital hos professionelle investorer - har en god reference fra mit arbejde for en stor pengetank, men så skal du også have en stor forretning. Og så gælder det selvfølgelig at hvis du har underskud, så kan du fortælle mig, hvorfor at jeg skal satse penge på dig - måske kan du give sikkerhed i hus eller andet. Der er for mange idemagere og fantaster her på amino og dem låner jeg ikke en bøjet 5-øre.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry - jeg postede den i forkert kategori - nogen må gerne fjerne den, hvis man kan ellers så svar og i kategorien 'admin&penge', hvor den nyeste udgave ligger.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en som dig, hvis du ser det potentiale der er i forretningen.

Min side: www.justbid24.dk findes også på .com .fi og .se

Jeg er den ENESTE i dk pt. Og jeg vil for første gang bryde igennem, og vise folk at man kan drive dette koncept på en ordentlig måde.

Det er meget sjovt at arbejde med og nemt faktisk. 

Kunderne er vilde med  holde øje med nedtælling og håbe på at det bliver dem. Bruger de til gengæld for mange penge på bud uden at vinde, så kan de altid købe produkterne hos os. Det er også til fornuftige priser!

Jeg har lavet mange "gratis" features for kudnerne så man tiltrækker flere og "tvinger" dem til at komme igen.

Jeg har brug for kapital til at lave en mere aggressiv markedsføring. Jeg har overvejet noget PR. Lige nu har jeg adwrods, facebook annoncer, men mangler noget SEO.

Starten er hård, men overlever man den når det gælder det her koncept, så går det stærkt fremad! Tjek evt ezy-bid.com.

Ehm, yderligere synes jeg også det er tid til at starte op som ApS.

Mvh

Dali

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)