Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af WebShop.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksætter

Jeg står og skal til at starte en webshop men det virker ikke til at være så "let" som jeg troede det ville være. Det ser ud til at der er så mange der tilbyder at oprette en WebShop for en, men jeg kan ikke helt se hvilken en jeg skal vælge.

Jeg har oprettet en webshop på www.shopify.com, som er gratis i 30 dage, for at se hvordan det fungere osv. men det virker lidt små dyrt i forhold til hvad andre sider tilbyder. Pris liste for shopify: http://www.shopify.com/pricing

Spørgsmålet her er så: Hvad skal jeg kigge efter når jeg skal vælge en udbyder, og hvordan skal de sammenlignes? 

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Mahyar Ghaedi

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mahyar,

Jeg kendte ikke shopify i forvejen, og har lige meget kort kigget på dem..  jeg kan se at deres mest solgte løsning er til 59$us hvilket ligger i 325 kr i måneden for en webshop løsning, såfremt at du mener deres kvalitet er i orden, har jeg svært ved at se hvad der er dyrt ved deres løsning.

/Peter

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lagde jeg godt mærke til, men kiggede mere på de dyre til at starte med.

Mit spørgsmål er så om den mest solgte pakke så ligeså god som det de andre tilbyder og hvad man mest skal kigge på? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Formuler Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har selv gode erfaringer med at bruge gratisshoppen prestashop. Du skal blot tjekke at dit webhotel kan klare den.

Det koster selvfølgelig lidt, hvis der skal dankortunderstøttelse, men sådan er det jo altid. 
Til gengæld er det utroligt nemt at benytte og kan det,  man har brug for, med mindre, at dine krav er mere avancerede.

KH Anders

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står i samme situation som dig. Jeg har kigget på magento go, magento community(gratis), shopify, Prestashop. + div andre hosted løsninger.

Lav en et simpelt regneark hvor du skriver de forskellige poster ind i. Nets, server, en standard kostpris for din varer osv.

Regnestykket for min drift kunne jeg se at shopify er for dyr.

Husk de tager 2% af al omsætning forever.

Jeg fandt ud af med mine varer skal jeg sælge for 3000 incl moms for at gå i nul om mnd, hvorimod en opensource

løsning meganto community/ prestashop osv. kun skulle sælge for 2000 kr incl moms.

Men så kræver det så at man bruger fra 3000 til en fantasillion i at få designet en løsning til en selv. Men det kræver det også på shopify. 

Selvom man kommer langt med deres themes.

Mht til magento GO er der ikke så mange danske betalingsgateways endnu.

Det er bare mit bud.

Mvh

Frederik

Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se denne artikel http://cHosting.dk/start-en-webshop/

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret!

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for hjælpen :-)
Det vil jeg studere og se hvad jeg finder frem til!  

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Formuler Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kræver selvfølgelig noget arbejde at benytte en opensource løsning.

Men efter min overbevisning, er der lysår til forskel, om man bruger Magento eller Prestashop. Personligt gav Magento mig grå hår, rynker og lav selvtillid, mens Prestashop rent faktisk er til at gå til, selvom man er småjammerlig til sådan noget.

Afhængig af ens egne krav og mængden af varer, kan også en middelmådig lægmand (altså... gør det billigt, gør det selv) banke en Prestashop løsning op på en dags tid, mens jeg umiddelbart ville prøve at få proffe til at lave en Magento løsning.

Hvis man så kan klare sig med paypal i starten, er opstartsomkostningerne på Prestashop nærmest begrænset til domæne/webhotel + varelager :) Så kan u altid tage Dibs ind, når det begynder at kunne betale sig.

Mvh.

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mahyar

Jeg har fundet et site der hedder wix.com de har en webshopmulighed med paypal til for ca 15/16 usd i mdr.

Pøj med det!

Jillieann

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar :-) 

Jeg synes Magento og Prestashop ser ud til at være meget mere avanceret i forhold til Shopify. Forstået på den måde at man skal på en måde være Prof til webshop osv. hvis man vil arbejde med Magento og Prestashop hvorimod Shopify er meget brugervenligt og nemt at tilpasse til det man ønsker. Og da det har 30 dages prøve, er Shopify det meste oplagte at starte med.

Så derfor vil jeg gå lidt i krig med Shopify til at starte med og se om jeg kan sætte det webshop som jeg gerne vil have op i første omgang uden professionel hjælp. Hvis det ikke lykkes, vil jeg så prøve at få professionel hjælp og se hvordan det går :-) 

Jeg har også kigget lidt på Wix men det føler ikke rigtig for at oprette en webshop i flash da det er ved at blive outdated :-) vil med glæde kigge på det når de får HTML5 templates

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)