Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger lagerhotel / varehotel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Chr. Hoffmeyer:
Jeg fik ikke helt fat i om i driver lager fra DK eller Sverige ?

Hej Christian

Lageret ligger i DK. Firmaet vi pakker for er svensk.

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Fra Don Benito
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe:
Jeg vil gerne undersøge det nærmere. Pakning og transport er dog ikke noget problem så længe der ikke kræves kølebil.

Hej Dorthe, jeg vil gerne høre lidt mere om jeres lagerhotel. Jeg havde tænkt at sende en PM, men jeg ny på forumet og lige meget hvormeget jeg søger, kan jeg ikke finde denne funktion.

Med hensyn til vores produkter er vi er sikre på at påbegynde salg af konserves: marmelade, kompot, oliventapanade, olivenolier, oliven, krydderier, paté, juice og grønsager i glas som fx asparges og artiskok. De produkter som vi gerne vil introducere, men som vi enten ikke har fundet køl til eller sat os ind i reglerne vedrørende: spanske pølser og skinker, ost, smøreost, chokolade og vin/cava.

Vh. Kasper.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

På profilen lige under profilbilledet skulle der helst være en grøn knap med teksten "Privat besked".

Jeg har talt med fødevarestyrelsen og de kan sende en konsulent for at gennemgå vores lokaler, hvis det på et tidspunkt bliver nødvendigt at godkende os. De vender tilbage.

Hvornår er i klar til at sende ud? Det lyder som om i endnu er i opstarten??? Vi er nemlig først klar til at sende de første pakker 1. juni...

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Fra Don Benito
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har endelig fået tjekket punktafgifter m.m. Det var ikke så svært, selvom jeg gjorde det mere kompliceret end nødvendigt ved at læse alle reglerne på skats hjemmeside. Per telefonsamtale med Skat har jeg fundet ud af, at så længe jeg sælger for under 280.000 kr. om året skal jeg hverken momsregistreres eller betale punktafgift. Eneste undtagelse er for vin og cava, da alkohol-drikke har særregler og man derfor skal registreres fra dag 1.

Jeg har også fundet ud af, hvorfor jeg ikke kunne sende PM’er, min browser er indstillet til ikke at vise reklame og der røg både profilbillede m.m. ind under. Så nu skulle der være hul igennem Dorthe og nej vi er nok først selvkørende fra om et par måneder. Sidder og sætter vores Prestashop op, og da jeg er nybegynder kan det sikkert godt tage lidt tid, samt at vi stadig søger lagerhotel med køl.

Vh. Kasper.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)