Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook vs. Google+ vs. Twitter

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Kevin Ørskov:
Så hvis man opretter en Google+ til sin virksomhed, så vil virksomhedens hjemmeside have nemmere ved at ranke på Google, hvis man inddrager hjemmesiden i sine posts på sin Google+ konto?

Ja absolut - og vice versa. Dine indlæg på G+ får masser af synlighed også. Læs evt. denne: http://www.concept-i.dk/blog/google-firmasider.html

Folk bliver jo nærmest "tvunget" til at bruge Google+, hvis de vil konkurrere om de gode pladser på Google.
Smart idé fra Googles side for at få aktivitet på deres sociale platform :b 

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:
Folk bliver jo nærmest "tvunget" til at bruge Google+, hvis de vil konkurrere om de gode pladser på Google. Smart idé fra Googles side for at få aktivitet på deres sociale platform

Jeps. Men, når Google nu ikke er perlevenner med facebook (som jeg skrev før), så må de jo lave deres eget sociale netværk som gør at søgeresultaterne kan få et personligt præg. Prøv at google SpYW (Search, plus Your World) og læs mere om det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo...det er en stor fejl ikke at være på G+ så hurtigt som muligt.

Det tager jo også lidt tid at blive god til at bruge det og opbygge cirkler!

BH

Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selv oprette google plus , grunden er meste SEO men jeg tror på det er med at være på forkant med udvikling så jeg har starte nærmeste dag 1 sidste år med google plus og jeg håber det giver en et lille forspring i google

facebook er har jeg mange likes , men bruger det en lille smule men man kan altid bruge noget mere men døgnet har kun 24 timer , så stille roligt skriver man nyheder ud intet hastværk

twitter det gør jeg ikke så meget , jeg ved slet ikke om der er nogle aktive i Danmark der twitter meget som man kan blive venner med og om det giver noget især set i forhold den tid man bruger på twitter så 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fuck jeg er virkelig ved at være godt træt af FB hvis bare jeg kunne få lokket mine venner over på Google+ så var jeg færdig på FB for længst, og jeg tror ikke jeg er den eneste der har det sådan :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilstedeværelsen på de 3 G+ - Twitter - FB er da vigtig. Hvorvidt Linkedin er vigtig med SEO-briller ved jeg dog ikke;)

BH

Lars

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)