Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktion af hjemmeside med interaktiv del

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe leget med en ide til en hjemmeside, som jeg tror kunne blive brugbar for rigtig mange mennesker. Men da jeg absolut ingen erfaring har med at bygge hjemmesider, så vil jeg høre jer eksperter om hvor omfattende en opgave I tror det ville være - eller rettere - hvor dyrt det ville blive at få en anden til at lave den.

Jeg har forsøgt at gøre den så simpel som muligt, men den ville stadig skulle indeholde forholdsvis meget data, og have en interaktiv del i form af et spørgeskema.

Hjemmesiden skal bestå af en forside (grundside) med en masse punkter på et verdenskort, der hver linker til deres eget pop-up vindue.

I disse pop-up vinduer skal der være en menu (side 1) med punkter man kan gå ind i til noget databasebaseret information (side 2). På side 2 skal der desuden være en interaktiv del, der via et spørgeskema automatisk, og ved simpel statistik, ændrer indholdet af side 2.

Det skal være muligt for mig løbende at øge antallet af pop-up vinduer, og forbinde disse med punkter på grundsiden. Desuden skal det være muligt for mig selv at opdatere indholdet jævnligt på simpel vis.

Lyder det som et omfattende projekt?

Med venlig hilsen

Ulrik

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke vanvittigt omfattende. Du er velkommen til at sende mig en privat besked, så kan vi tale om projektet.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)