Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros søges (helst)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at være i bund med de tekniske udfordringer på http://www.rundtomringe.dk og søger(igen) feedback på det grafiske.

Jeg er klar over at flere mener der sker for meget på siden og der er for meget at klikke på, men den side ændrer jeg nok ikke på.

Har du input/ris/ros eller andet så smid en mail.

RundtOmRinge.dk er første del af en række lokal portaler så alle kommentarer er velkomne.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide og overskueligt layout. Jeg håber du får succes og spredt budskabet da mange i din by helt sikkert kan få glæde af informationerne.

//Martin

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, portalen er relativ skalerbar og ofir, minreklame samt Danske ejendomsmæglere er med på ideen på at den skal rulles videre ud.

Det jeg synes er ekstra godt(men som ikke er beskrevet endnu) er at foreningslivet som forhåbentligvis skal levere artikler og events(der er semiautomatisk indlæsning fra DBU, DHF, Google kalender og Halbooking fra Globus Data) skal have en stor del af annonceindtægerne.

Når systemet kører skal jeg ud og finde nogle der gider kører det i andre "udkantsområder" og jeg har på nuværende tidspunkt 2 områder der gerne vil igang - så det bliver rigtig spændende.

 

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)