Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg få min SMS-service ud til mulige kunder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer :)

Jeg har lidt problemer omkring distributionsvejene af mit produkt, som jeg håber i kan være være behjælpelige med. 

Jeg har udviklet denne SMS-service, som kan håndtere alt fra

  • Meningsmålinger (Typiske Ja/nej-spørgsmål)
  • Konkurrencer (Alt ligefra normale "radio-kokurrencer" til GEO challenges osv. , 
  • feedback (Hvor man stiller et spørgsmål, som man kan få et fyldigere svar), 
  • multiafstemninger hvor man har flere spørgsmål end bare ét (Ideelt til f.eks. foredragsholderen, som på den måde vil kunne inddrage hans publikum yderligere ved at høre deres mening, om spørgsmål han stiller)
  • Mulighed for integration i Skole regí - Få inkluderet SMS'er (Eventuel en App) hvor børnene kan svare på spørgsmål om en tekst, de har haft for el.lign.
  • Generelt kan SMS-servicen programmeres lige nøjagtig efter kundens behov - no limits!
Problemet for mig ligger nu i, hvordan jeg bedst promoverer mit produkt, hvad der skal til, og hvordan jeg gør det bedst!? 
Og her er lidt på bar bund .. Jeg kan ikke bare sende tilbud ud, da det selvfølgelig strider mod markedsføringsloven, og jeg synes Kanvas-salg ligger langt væk, ifht. produktet jeg tilbyder ..
Jeg håber i vil kunne sende mig lidt videre herfra. Komme med mulige veje at skabe kontakten mellem virksomheden og de mulige kunder ..
Mvh. smadsen
Fra Odense
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen

Som en start skal du jo hver gang du skriver noget ud af dit hus, skal du sørge for et link til din hjemmeside så man kan se noget mere om dit system

Med venlig hilsen

Rregnskab.dk

Jimmy H

WWW.Rregnskab.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)