Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engelsk host eller Dansk host.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg går med tanker om opstart af en hjemmeside på engelsk, jeg har lige nu et DK domæne hos min nuværende host, og har set at de også tilbyder registrering af .com domæner.

Mit spørgsmål er om det ville være en fordel at ligge en hjemmeside med engelsk indhold på et engelsk host fremfor en dansk udbyder.

Har i selv nogle anbefalinger til potentielle hosts fra udlandet der ligger i et rimeligt prisleje og er stabile?

Mvh. Jacob :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Om du hoster i Danmark eller i et andet land har bestemt ingen betydning for din hjemmeside, hverken i forbindelse med SEO eller noget andet.

I Danmark er du jo til gengæld sikret let tilgængelig og gratis support (kommer selvfølgelig an på, hvilken hostingudbyder du benytter).

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Danhost ApS:

Om du hoster i Danmark eller i et andet land har bestemt ingen betydning for din hjemmeside, hverken i forbindelse med SEO eller noget andet.

Hvor har du den information fra?

Det har da både betydning SEO mæssigt og hastighed mæssigt, hvilket nok også hænger lidt sammen for google og andre søgemaskiner kigger jo også på hastighed.

Hvis dine brugere befinder sig i USA, så vil loadhastigheden for brugerne blive kortere jo tættere hjemmesidens server befinder sig på brugeren. En server i DK vil altså virke langsommere end en server i USA. Det er også bl.a. derfor at de store internationale hosting selskaber har datacentre flere forskellige steder i verden.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Kathrine: Jeg har fået helt klar besked (af en meget respekteret SEO-ekspert her fra Amino) om, at det bestemt har betydning, hvor dit webhotel ligger.

Det er ikke nok bare at købe et .com-domæne hos et dansk webhotel. Trådstarter får helt klare fordele ved at benytte en engelsk host.

Jeg har selv webhotel i USA, fordi jeg således findes lettere af de amerikanske internetbrugere, end hvis jeg havde valgt en dansk host.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar.... tænkte på hvilke webhoteller du benytter dig af i USA?

Mvh. Jacob

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har en lille betydning for SEO-værdien hvor serveren ligger - men det er jo kun én af mange faktorer.

Hvor du hoster afhænger jo af behovet (webhotel/dedikeret/managed/cloud?). Jeg har haft servere hostet i USA ved Softlayer.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Mange tak for alle jeres svar.... tænkte på hvilke webhoteller du benytter dig af i USA?

Mvh. Jacob

Bluehost.com

og

Justhost.com

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)