Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogen "Franchising"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har købt bogen "Franchising" som Bo Zoffmann der deltager i debatten på disse sider har været med til at skrive. Det er absolut en bog jeg kan anbefale til jer, som gerne vil have mere information omkring det at starte som franchisegiver eller franchisetager. Den er let at læse og giver på en meget overskuelig måde læseren indsigt i en masse forhold omkring franchising.

 

Kan absolut anbefales.

 

God læselyst

Finn

Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Tak for den pæne omtale af bogen.

Jeg afholder et informations/præsentationsmøde den 7. juni kl: 13:00 TIL 17:00 på SAS Radisson Falkoner, hvor vi fortæller lidt om franchising og præsenterer nogle spændende koncepter som søger franchisetagere. I kan se programmet og tilmelde jeg ved at klikke ind på www.franchisepartner.dk

 

Deltagelse er gratis, men tilmelding er nødvendig da vi har be øvre grænse for hvor mange vi kan være i lokalet. Det vil tilmed være spændende at hilse på et par af jer som har været flittige her på debatten

 

Mange hilsner

 

Bo Zoffmann 

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
.. har lige købt den. Glæder mig til at tygge den igennem.

Der skulle vel ikke være noget at forsvare, hvis jeg bogfører den i enkeltmandsvirksomheden vel?
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God fornøjelse med bogen. Har du spøgsmål, er du velkommen til at kontakte mig på toke@franchise-consult.dk .

Venlig hilsen
fra forfatteren eller nærmre en af dem Toke Allentoft

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)