Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny handel / commuity side, input tak

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig, jeg mener også at visse større bil/mc fora har solgt ud, samt at de i en for stor grad henvender sig til et yngre publikum. Det er af samme årsag jeg lavede mit eget bilforum. Du skal dog være opmærksom på at det tager _utroligt_ meget tid at starte et community op før der kommer til at være noget gang i den. Jeg kan anbefale dig at du ser følgende video af Thorborg, så ved du hvad du går ind til ;)

Sig til når du engang har fået dit MC site op at køre, så kan vi måske finde ud af et samarbejde Smile.

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuld klar over tiden det tager at starte siden op og jeg takker for dit tilbud, jeg skal nok give et kald når jeg er klar.

jeg synes dog stadigvæk ikke at jeg har fået svar på mine 2 spørgsmål i mit første indlæg endnu ?

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev lige et længere indlæg, men mistede forbindelsen... Jeg prøver en gang til:

Jeg tror du skal vente med at lave et salgssite, da folk som oftest kun vil bruge tid på at udfylde en annonce, hvis de ved den bliver set af mange mennesker. Et forum er ligeledes meget svært at starte ud med, med mindre du har en masse motorcykel entusiaster der kan hjælpe med at kickstarte det.

Jeg vil derfor anbefale dig først at starte en blog hvor du giver alle dine gode tips & tricks. Når du har fået en del besøgende, så starter du forumet op, som så kan blive kickstartet af alle dine besøgende på bloggen. Når du nu har et godt og jævnligt besøgt forum, tilføjer du annoncerne.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)