Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af din hjemmeside/shop. (ikke google/søge optimering) Amino/iværksætter tilbud

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Som en bi-beskæftigelse har jeg oprettet http://www.anderledesinc.dk 
Jeg tilbyder en total gennemgang af din hjemmeside eller webshop, ser efter fejl/mangler, og hjælper dig med at tune den. Hvis du har set dig blind på din hjemmeside er det mig du skal komme til. Har din webdesigner lavet en smart, men ikke særlig brugervenlig hjemmeside, står jeg klar til at hjælpe dig med få brugervenligheden tilbage.

Amino/iværksættertilbud er 599kr + moms, og du kan finde pakken på min hjemmeside. Amino''er skriver deres brugernavn ved kontakt. Tilbuddet gælder året ud (2007).

Jeg understreger at det er en bi-beskæftigelse, så jeg giver mig god tid til kunderne. Jeg er multimediedesigner til daglig. Selvfølgelig er jeg ingen Martin Thorborg, men mon ikke mine erfaringer taler ligeså godt :)
Jeg laver ikke fejlene, men fortæller dig hvad du/din designer skal gå igang med.

mvh
Steffen

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steffen

 

Jeg synes, det er en fin side, I har, og en god service, I tilbyder. Men når I nu tilbyder en gennemgang af andres hjemmesider, er det altså vigtigt, at jeres eget site er fejlfrit - jeg tænker her på grammatik og stavning. Måske skulle I få en til at læse korrektur på siden.

Her er blot lidt, jeg faldt over:

 

Under produkter:

     ..de indeholder det sammen (samme)

     ..mindst penge (færrest penge)

     ..rapport af (rapport over)

 

under Vi tibyder:
      ..garenterer (garanterer)

 

Held og lykke med projektet.

 

Mange hilsner

Line


Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Line,

Fair nok, lagde den op i eftermiddags og var lidt hurtig på aftrækkeren med at smide den op her.
Nu er det ikke stavning og grammatik jeg kigger på hos andre men du har fuldstændig ret :) !!

Tak, og fejlene er rettet (om 10 min).

hilsen
Steffen

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steffen

 

Har prøvet at besøge din side flere gange en kan ikke åbne den, ved du hvad der er galt ?

 

Rasmus

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)