Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forholder det sig med brug af billeder i tema på Themeforest?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at bygge et WordPress-tema, der på et tidspunkt gerne skulle sælges på Themeforest. Temaet skal været et portfolio-tema, så derfor skal der naturligvis også være en portfolio-del. Mit spørgsmål er nu, hvordan det forholder sig i forhold til brug af billeder i et sådan theme. Jeg skal blot bruge nogle få billede til illustration af hvordan det ser ud, må man godt bruge nogle fra Dribbble eller skal jeg have fat i ejeren af et Dribbble-shot først?

Jeg håber spørgsmålet er til at forstå, ellers uddyber jeg gladeligt. Fortsat god dag!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg tænker, er ligesom Orman Clark gør her. Har han været ude at spørge om lov inden han har brugt de forskellige materialer i dette portfolio?

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg brugte noget fra din hjemmeside, som jeg skulle bruge kommercielt.... 

Jeg havde nok bare holdt mig til billeder, som jeg havde rettighederne til :) 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker | BBmassage.dk:

Hvis jeg brugte noget fra din hjemmeside, som jeg skulle bruge kommercielt.... 

Jeg havde nok bare holdt mig til billeder, som jeg havde rettighederne til :) 

Som udgangspunkt er det nok en god idé, ja, men det kan da ikke passe at Orman Clark har rettighederne til alle de materialer han bruger i hans temaer. Han må da låne dem fra de retmæssige ejere el.lign.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)