Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook places/steder kan ikke finde den fysiske adresse på frisørsalon

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har oprettet en Facebook side til min kærestes frisørsalon www.Facebook.com/FreyaM.Dk og kunderne vil gerne kunne checke ind, når de er i salonen.

Facebook kan ikke placere salonen ud fra adressen, angivet under grundlæggende oplysninger, og derfor optræder den ikke i steder/places. Jeg har en mistanke om, at det er fordi der er flere forretninger på samme adresse. Jeg kan nemlig godt vælge "placeret inde i et andet sted" og finde naboforretningen, placeret korrekt på kort.

Så hvad gør man for at få siden til at optræde i Facebook places?

Hvis vi vælger at salonen er "placeret inde i" og vælger naboforretningen (en tattoo shop), hvordan kommer det så til at fremstå på Facebook-siden og places?

Vil det virke, hvis vi opretter stedet fra en smart phone i salonen og derefter binder de dublerede sider sammen?

Med venlig hilsen

Jan

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde samme problem da jeg ville placere min køreskole - - indtil jeg læste hvad der stod på formularen.

Fra man har oprettet sig, og til at systemet får det opdateret, kan der gå nogle timer. Ganske rigtigt - næste gang jeg kiggede, var det klaret. Så - skriv bare det der skal stå, og lade tiden gøre resten.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svaret, desværre hjælper det ikke at vente.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det virkede - super. I øvrigt en god vejledning du har skrevet. Mange tak for hjælpen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)