Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Filezilla - Hjemmeside:

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du blot har downloaded en kopi via din browser eller et FTP-program som FileZilla, og derpå slettet indholdet på siden via FileZilla, så burde der ikke være problemer, da du, som jeg forstår det, ikke har skiftet hosting udbyder?

Du kan, mig bekendt, ikke slette databasen med FileZilla, så hvis du oplader det hele igen, så burde der ikke blive problemer?

Og mig bekendt, hvis databasen er slettet, så burde administrationssiden vel ikke sige 404 (ikke fundet), men den skulle sige noget andet.

Måske har du opladed siden i en forkert folder eller med en ekstra folder?

Hilsen, Robert

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Det lyder som om der er noget copy/paste der er gået galt eller noget i den stil.

Den fejl fra databasen plejer at dukke op når der mangler

et } lukke tegn eller som den siger her et ) lukke tegn i din kode.

Når nu det er Joomla hvor man som regel ikke selv roder med koderne, men kun i backend administrationen virker det om en underlig fejl at få.

Så jeg kan ikke komme med råd til hvordan du løser selve problemet.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det gør der, men det er en længere forklaring. Du kan søge på joomla installation på you tube eventuelt. Robert Kronberg, stiller dog et interessant spørgsmål, som helt sikkert kræver et svar. Hvis du ikke har flyttet host, bør din database nemlig være intakt der, da (som Robert pointerer) databasen ikke slettes via Filezilla. Så lad os alle først få på det rene om du arbejder på den oprindelige hosting, eller om det har ændret sig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt set Robert. Tænkte slet ikke i de baner. Det virkede helt naturligt for mig at han havde flyttet sin side, men det har han reelt ikke skrevet, så der er håb.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg sidder nemlig med en fornemmelse af, at han har oploaded det hele til en forkert (ny) folder.

Nu har jeg aldrig arbejdet med Joomla, men har dog arbejdet med Mambo engang (har stadig et par gamle Mambo-sider).

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert

Mappen efter domænet hedder bare nybrugskunst.dk og ikke Joomla som jeg mener det hed første gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det er med den oprindelige host.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen.

Det er en supergod ide og det ser ud på hans besvarelse, at du har ret. Jeg antog blot med det samme at han havde hentet alt indholdet for at flytte det et andet sted hen, som var det en dokumentmappe.

men det er da heldigt nok, så er hans ting der jo endnu, de skal blot placeres korrekt igen :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Prøv at ændre det, så mapper og lignende hedder det samme som før.

www.nybrugskunst.dk/nybrugskunst.dk/ siger ganske korrekt også 403 Forbidden og ikke 404 Not found.

Hilsen, Robert

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)