Hejsa Jeg skal snart åbne en ny webshop på helsekost.dk og har et godt IP telefonnummer liggende (691030xx) som jeg overvejer at bruge til kundeservice nummer. Normalt render jeg rundt med min mobiltelefon og kan ikke leve med at være afhængig af en fastnet linje. Så jeg tænker at det kunne være en løsning at jeg opretter IP nummeret og viderestiller alle opkald til min mobil. Har kigget lidt på Unotel, skype og TDC, men er synes ik rigtigt der er noget der matcher. Mit behov på mobilen er 40-50 timer pr md og 2 gb. data Kundeservice telefonen ringer nok 5-15 timer pr md. Jeg ringer aldrig ud fra den. Jeg kunne godt finde på at passe webshoppen fra udlandet i nogen måneder. Har nogen herinde fundet et setup som passer til det, så vil jeg gerne have et tip :) |
Hej Michael
Det lyder til at vi har den helt rette løsning til jer, tag et kig på Firmafon Omstilling: http://www.firmafon.dk/omstilling/ og Firmafon Mobil: http://www.firmafon.dk/mobil/
Hvis du har nogle spørgsmål er du meget velkommen til at ringe til os på 71 99 99 99