Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

131.000 *FB likes*, hvad kan jeg bruge dem til? (Copy rights)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er administrator på siden:   http://www.facebook.com/pages/Katja-Kaj-og-Bente-Bent/17728824543

Den har jo rigtig mange likes, men hvad kan jeg bruge den til når jeg ikke har copy rights til børne programmet Katja-Kaj og Bente-Bent?

Jeg kunne godt tænkte mig at dele min hjemmeside på den, men jeg har jo ikke copy right.

Spørgsmålet er: Kan jeg overhovedet bruge den til noget? Og må jeg sælge den til F.eks Danmarks Radio?
 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Du kan fx. bruge den til at sende reklamer ud, som mange andre unge gør her på Amino, og tjener nogle lommepenge på det.

At sælge den til DR er ikke muligt, da det er dem som har rettighederne til det. Når du opretter siden erklærer du, at du er rettighedsindehaveren osv. så juridisk set kan man godt sige det er ulovligt.

Hvis jeg var dig ville jeg nok sende lidt nyheder ud engang imellem om Katja og Bente, og evt. se om der er nogle reklamer du kan få ind på siden som er relevante på den ene eller anden måde.

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Det med at sende reklamer ud lyder ikke dårligt.. Men jeg har ikke copyrights, så jeg er jo sådan set låst fast, eller hvad? :) 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal træde meget varsomt mht. reklame på indhold du ikke har rettighederne på. Det kan måske sammenlignes lidt med at sælge en anden kunstners musik? (måske lidt ekstremt eksmpel) Men anyways. Højst sandsynligt kender DR godt til siden, men har valgt ikke har kontakte dig grundet de som sådan ikke har et problem med det - gratis PR for dem, de ser ingen grund til at ødelægge det. INDTIL du misbruger deres varemærke, eller hvad man kan kalde det. Det gør du bl.a ved reklame. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

vis i heder Katja Kaj og Bente Bent , kan jo markedsføre jer selv .

i kan bruge det at linke mod en anden side og skriver om noget der  har med det navn at gøre men intet omkring dette TV program det er jo almindelige navne så med nogle gode ideer kan man nok bruge det til noget , men jeg synes det er svært at svare på men kan altid bruge det til at få et bedre netværk for nogle af dem kender vel jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
det er jo almindelige navne så med nogle gode ideer kan man nok bruge det til noget

Kender du nogen, der hedder Katja Kaj og Bente Bent? Der er ingen tvivl om, hvem man hentyder til, når man bruger de navne, og da slet ikke når begge navne bruges i samme forbindelse.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

vis i heder Katja Kaj og Bente Bent , kan jo markedsføre jer selv .

i kan bruge det at linke mod en anden side og skriver om noget der  har med det navn at gøre men intet omkring dette TV program det er jo almindelige navne så med nogle gode ideer kan man nok bruge det til noget , men jeg synes det er svært at svare på men kan altid bruge det til at få et bedre netværk for nogle af dem kender vel jer

Strip og Danmark er også helt almindelige ord, er det ok med dig at jeg bruger dem i samme kombination som dig for at tjene penge?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Mikael christiansen:
det er jo almindelige navne så med nogle gode ideer kan man nok bruge det til noget

Kender du nogen, der hedder Katja Kaj og Bente Bent? Der er ingen tvivl om, hvem man hentyder til, når man bruger de navne, og da slet ikke når begge navne bruges i samme forbindelse.

vis man heder disse navne så kan gøre det , jeg tvivler dog derfor skrev jeg også , jeg ikke rigtigt kunne finde ud ad hvad man skal bruge det ,

jeg tror ikke at det er almindeligt navn , men kender du da du kommenterer mig ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Mikael christiansen:

vis i heder Katja Kaj og Bente Bent , kan jo markedsføre jer selv .

i kan bruge det at linke mod en anden side og skriver om noget der  har med det navn at gøre men intet omkring dette TV program det er jo almindelige navne så med nogle gode ideer kan man nok bruge det til noget , men jeg synes det er svært at svare på men kan altid bruge det til at få et bedre netværk for nogle af dem kender vel jer

Strip og Danmark er også helt almindelige ord, er det ok med dig at jeg bruger dem i samme kombination som dig for at tjene penge?

vis du har dit navne og navne født med det navn kan jeg intet gøre , men heder du stripdanmark det lyder mystisk for mig ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig ville jeg ikke tage særlig mange forbehold.. Smid nogle reklamer ud på den engang imellem, og så husk for guds skyld at dele noget 'Katja kaj & bente bent' indhold på siden.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)