Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firmafordele.dk hvor skal det sælges ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt gælder det kun hvis domænet ikke er blevet anvendt nogensinde til noget som helst og hvis registranten ved registrering kun har registreret med henblik på videresalg eller udlejning. Det gælder ikke hvis registranten har anvendt domænet og nu ønsker at sælge domænet.

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

diCEPT ApS:

Som sagt gælder det kun hvis domænet ikke er blevet anvendt nogensinde til noget som helst og hvis registranten ved registrering kun har registreret med henblik på videresalg eller udlejning. Det gælder ikke hvis registranten har anvendt domænet og nu ønsker at sælge domænet.

Har du en afgørelse eller et eller andet jeg kan forholde mig til, for det er ikke det der står. Jeg bryder mig ikke om domænehajer, men jeg så der gerne fri handel af brandet domænenavne.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det du sagde var rigtig, så ville df.dk være blive snuppet af DF (partiet) og Dansk Flygtningecenter for længst.

Det har offentligt været ude i flere nyhedsmedier af flere omgange at df.dk er til salg fordi Landsforeningen Danske Folkedansere fremover anvender folkadans.dk og derfor har sat df.dk til salg for, hvis jeg ikke husker helt forkert, for kr. 100.000.

Hvis det du sagde var rigtig, hvorfor har Dansk Flygtningecenter så prøvet på at skaffe de mange penge, når nu de bare kunne få domænet for kr. 500 (som de oven i købet ville få tilbage, hvis de vandt klagen), hvorfor mon partiet DF ikke har anvendt sig af den mulighed?

Og der er mange flere eksempler, som jeg ikke gider at bruge tid på at finde frem, for du nægter åbenbart fakta.

Men det er jo det der er dejligt i Danmark, vi kan være uenige, men stadig respektere hinandens holdninger. :) Så skal vi ikke bare sige at vi fortolker lovteksten og reglerne anderledes og ikke spolere trådstarterens tråd.

Ha' en god aften. :)

Kommer snart...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

diCEPT ApS:

Hvis det du sagde var rigtig, så ville df.dk være blive snuppet af DF (partiet) og Dansk Flygtningecenter for længst.

Det har offentligt været ude i flere nyhedsmedier af flere omgange at df.dk er til salg fordi Landsforeningen Danske Folkedansere fremover anvender folkadans.dk og derfor har sat df.dk til salg for, hvis jeg ikke husker helt forkert, for kr. 100.000.

Hvis det du sagde var rigtig, hvorfor har Dansk Flygtningecenter så prøvet på at skaffe de mange penge, når nu de bare kunne få domænet for kr. 500 (som de oven i købet ville få tilbage, hvis de vandt klagen), hvorfor mon partiet DF ikke har anvendt sig af den mulighed?

Og der er mange flere eksempler, som jeg ikke gider at bruge tid på at finde frem, for du nægter åbenbart fakta.

Men det er jo det der er dejligt i Danmark, vi kan være uenige, men stadig respektere hinandens holdninger. :) Så skal vi ikke bare sige at vi fortolker lovteksten og reglerne anderledes og ikke spolere trådstarterens tråd.

Ha' en god aften. :)

de videre stiller domænet og har inden holden på siden desuden stor chance de bruger stadigvæk domænet som mail da det er deres eget .

disse 2 sager ligner på ingen måde hinanden.

din sag er hel anderledes du bruger ikke mail sikkert til forretning du bruger ikke domænet aktiv mod en anden forretning side du ejer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

"Vi vil forsøge med en lukket budrun­de, som bliver sendt ud til alle de, der har henvendt sig gennem årene. Hvis der ikke er nogle af buddene, der er tilfredsstillende, så venter vi med at sælge," siger Niels Winberg Clausen.
Han er formand for Danske Folkedansere.

Kilde: TV2.dk

Danske Folkedansere anvendte domænet df.dk før, nu har de ikke brug for den mere og ønsker derfor at sælge. Så de bliver ved med at betale årsgebyret for domænet indtil de finder en køber der gider betale det de ønsker. Og det har de gjort i flere år nu.

Firmafordele anvendte domænet firmafordele.dk før, nu har de ikke brug for den mere og ønsker derfor at sælge.

Hvad er forskellen?

Begge betaler deres årsgebyr, begge ønsker at sælge. Det ser ens ud for mig.

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af det diCept, men uden en reel reference kan jeg ikke købe dit udsagn. 

At andre bryder loven åbentlyst, gør det ikke lovligt. Tv2 er ikke lovgivende.

Men jeg vil selv prøve at lede. Dette kunne være rart med noget retsinfo.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

diCEPT ApS:

"Vi vil forsøge med en lukket budrun­de, som bliver sendt ud til alle de, der har henvendt sig gennem årene. Hvis der ikke er nogle af buddene, der er tilfredsstillende, så venter vi med at sælge," siger Niels Winberg Clausen.
Han er formand for Danske Folkedansere.

Kilde: TV2.dk

Danske Folkedansere anvendte domænet df.dk før, nu har de ikke brug for den mere og ønsker derfor at sælge. Så de bliver ved med at betale årsgebyret for domænet indtil de finder en køber der gider betale det de ønsker. Og det har de gjort i flere år nu.

Firmafordele anvendte domænet firmafordele.dk før, nu har de ikke brug for den mere og ønsker derfor at sælge.

Hvad er forskellen?

Begge betaler deres årsgebyr, begge ønsker at sælge. Det ser ens ud for mig.

de skriver siden er lukket http://firmafordele.dk/de ligger de hos gratis dns ikke stor chance de bruger det til mail , vis gør det , brugte de domænet til et eller andet

df.dk har i det mindste bare lidt indhold til sin side og de har eget webhotel og der er langt større chance for de også bruger mail aktivt da de har webhotel og betaler kroner

så vis du bare viser du bruger domænet til noget , er der ingen problemer , derved disse 2 sager er der stor forskel på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu stadig en aktiv mail på domainet ligesom min makker jeg startede firmaet sammen med :-) Det ligger hos gigahost.

Nå men jeg har fået et par brugbare svar og det er jo fint. Tak for hjælpen

Mvh Kim

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)