Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sponsorer aminoer :) ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tænkte på om i som selvstændige har indgået nogle sponsorater i større eller mindre grad, og hvem i sponsorer om det er professionelle eller den lokale fodboldklub eller enkelt personer?

Jeg har en lille nevø på 13 år som kører gokart og han er rigtig dygtig, og jeg tænkte jeg ville finde en eller to sponsorer til ham, så han kan komme til at blive endnu bedre inden for sin sport, men ved ikke hvordan jeg skal gribe det an? tænker at firmaer helst vil sponsorer nogen de kender eller er fra lokal området.

Hvordan ville i helst kontaktes af eventuelle "sponsor jæger" som jeg er ved at kaste mig ud i ? og hvem kunne i se jer selv sponsorere?? (hypotetisk) 

Mvh Jesper

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sponsor er man typisk interesseret i mere end blot goodwill.

Hvad får en sponsor ud af det? Hvilken form for eksponering?

Man behøver ikke være den bedste, hvis man er den, som bliver set mest.. :-)!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sponserer (af og til) præmier i forbindelse med udstillinger, og jeg har bidraget med stof og fyld til 'hjertepuder' (for de ikke-indviede er det puder, der støtter og aflaster efter operationer for brystkræft - de har form som et hjerte, deraf navnet).

Men jeg går udelukkende ind i områder, der ligger op af de produkter, jeg sælger, og - bortset fra hjertepuderne - støtter jeg udelukkende lokalt.

Men min niche er nok lidt atypisk ifht. det, du spørger om.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, selvfølgelig skal en sponsor aftale komme begge parter til gode på den ene eller anden måde.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sponsorerer ikke med pengebeløb, men jævnligt med varer..
Det kan både være fordi, jeg synes det er godt givet ud i forhold til virksomheden, feks har vi sponsoreret poser til et modeshow som byens butikker skulle holde, mod at vi fik en annonce i foreningsbladet, og vi sponsorer gaver til en leverandørs ansattes årlige julebanko, fordi de bliver så glade og glade leverandører giver mere rabat :-)

Vi giver har også jævnligt givet kun for den gode karmas skyld,m feks har vi givet gratis boblekuverter til at sende et støttearmbånd ud, vi har givet gratis gavepapir til mødrehjælpen, ting den lokale handelsskole kunne sælge på et påskemarked m.m.

Så vi giver kun små beløb i form af at forære gratis ting væk - på den måde kan vi glæde flere og give til mange, fordi det er små beløb, og vores indkøbspris ikke er så høj.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også nøglen ligger i at leverer et klart billede af hvilken eksponering en sponsor vil kunne forvente.

Mange hilsner,

Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)