Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan udskriver du lovlige konkurrencer på Facebook!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange virksomheder er vilde med at udskrive konkurrencer på Facebook, fordi de ofte bidrager til, at fansene bliver glade og engagerede. Desværre udskriver rigtig mange virksomheder stadig konkurrencer ”ulovligt” på Facebook – ikke fordi de ikke overholder markedsføringsloven, for den er nemlig en gråzone hvad sociale medier angår => Men derimod fordi at de ikke overholder Facebooks Konkurrenceregler. En lang række virksomheder har fået en advarsel fra Facebook omkring dette og dem, som har ignoreret denne advarsel, har fået lukket deres Facebook Side.

Konkurrencer på Facebook SKAL udskrives via en 3. parts applikation ifl. FB´s regler – en løsning, som tidligere let kunne blive en dyr fornøjelse, men som alle virksomheder nu har råd til.

Jeg har netop lanceret et konkurrencemodul til Facebook, hvormed Facebooks regler overholdes. Samtidigt kan det skabe engagement, værdi for fansene og endda en viral effekt via Facebooks Social Channels, hvis det benyttes korrekt – Og prisen er kun 120 kr. + moms pr. måned! (Iværksætterpakken)

Du kan læse mere om modulet her: Konkurrencemodul til Facebook

=> Kontakt mig, hvis det kunne have interesse for din virksomhed

Virksomheder som Freetrailer, E-Mærket og Tinashjem.dk benytter dette allerede – Måske det også var på tide, at du begyndte at udskrive konkurrencer på Facebook – efter reglerne?

Se eksempler på benyttelse af modulet her:

- Brasseriet Kolding

- E-Mærket

- Tinashjem.dk 

Samt dette screenshot af design-panelet:

=> PRÆSENTATIONSVIDEO KOMMER SNART på Facebook.com/KB.Marketing !

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Det lyder rigtigt spændende. Er det pr. side man betaler dette beløb - eller kan det bruges til flere end én side?

Jeg vil anbefale, at du nævner for dine kunder at selvom din bruger dette redskab, så skal de stadig følge reglerne på Facebook... det ser ikke ud til at de alle gør det (uden at vide det med sikkerhed, men jeg tror det ikke)... og så kan de stadig blive lukket selvom de bruger dette redskab.

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser interessant ud og super ide. Dog undrer jeg mig over UI, er det freeware da det er stort set identisk med jotform.com eller har I noget at gøre med hinanden? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Beklager det sene svar - amino har ikke sendt mig svarene pr. mail af en eller anden grund.

Konkurrencemodulet kan bruges til alle de Facebook Sider man ønsker, så længe man holder sin licens ;)

Mht. reglerne, så har jeg rådgivet de kunder, som benytter det nye modul, i reglerne, så de skulle gerne overholde reglerne. Hvis du har eksempler på det modsatte, må du meget gerne sende mig link - så skal jeg tage fat i dem. Jeg har understreget for alle, som har henvendt sig, at man med modulet KAN overholde reglerne, fordi det bliver inkluderet i en 3. parts applikation. 

Håber du kan bruge mit svar ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian. 

Systemet er bestemt ikke freeware, men kodebasen er opbygget omkring Jotforms software, hvorfor systemet ligner. Dog er det tilrettet Facebooks krav, og der er en del ekstra udvidelser på vej ;)

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, det giver mening ;-) 

Kunde sendt din vej i øvrigt, held og lykke med det! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Kristian! :)

Jeg har nu opdateret produktsiden, så den er lidt mere overskuelig: Facebook Konkurrence Modul

Des flere der benytter systemet, des flere smarte funktioner er der råd til, så det bliver spændende!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)