Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gemmeleg med min header...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i fuld gang med at lave en lille hyggelig webshop Smile. Jeg har valgt at bruge Woocommerce sammen med et redigeret Wordpress tema, hvortil jeg har lavet en header.

Det hele fungerer fint indtil jeg gennem shoppen skal se nærmere på et billede af et produkt (forstørre), så ligger billedet sig ind bag min header, det er her gemmelegen kommer ind i billedet Big Smile. Hvis jeg ikke kan se nærmere på produkterne som kunde, så køber jeg dem nok heller ikke...Cool

Jeg har bemærket at dette ikke sker i min Windows 7, kun på min Vista PC....men jeg må jo regne med, at der også er andre end mig der stadig bruger Vista Big Smile derved vil jeg gerne bede om lidt hjælp her!

Kan desværre ikke oplyse om www, da webshoppen afventer et CVR nummer...

I den forbindelse vil jeg spørge til gode råd omkring betaling via webshop i Wordpress regi. Hvad kan i anbefale af løsninger, jeg har selv kigget på e-wire men kan ikke rigtigt gennemskue priser etc. på de forkellige betalingsgateways??

Takker på forhånd og venter spændt på gode råd til ovenstående..

God dag på Amino

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Tak for hurtig respons. Jeg vil tjekke dine links og arbejde videre med shoppen etc. Big Smile

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)