Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik på Wordpress...?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nu igang med at afprøve Jetpack, men måske det bare er mig, men hvordan kan man se antallet af sidevisninger i det system? For mig at se, kan jeg få oplyst alt andet end lige det? Tongue Tied

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

John Bakken:

Hvorfor overhoved have et statestik plugin installeret? - du kan se alt inde på Google analytics, minut for minut, og jo flere plugins du har jo langsommere bliver din side.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Hvem er det fjols der har givet en stjerne for dette fremragende indlæg?

Lad være med at fylde din WP op med alle mulige plugins der ikke er brug for. HVis du har brug for statistik så sæt analyticskoden ind i koden på din side, uden plugins, det er det der fungerer bedst.

Analytics har i øvrigt fået realtime statistik, så hvis man søger gratis og god statistik så brug dog analytics uden diverse plugins.

jeg tror jeg afinstallere et af mine plug in husk vis den som givet fejl minus , vis endelige giver et og gjort fejl ved jeg man kan ændre , dog bruger reelt ikke minus kun 5 stjerner , men har ved enkel gange klikket forkert og ramt minus så ændre jeg hurtigt til plus igen , men det er ikke mig der har givet stjerne 

Men sikke et godt svar at google Analytics er det er bedste for sin wordpress side hastighed , super viden der formidles der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare indsat koden manuelt. Jeg prøver så vidt som muligt, at ndgå plugins..
Meeeen.. Har hørt nogle positive ord om "slimstat", hvis det nu skulle være :-).

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)