Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Wordpress side

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sigurd

Siden ser rigtig fin ud, men jeg faldt dog over en ting som jeg synes bør ændres. Under artiklerne hvor læsere kan komme med kommentarer virker for mig ikke fremtrædende nok. Felterne er folholdvis blege og falder i et med bagrunden, det samme gør skriften. Du kunne overveje en større kontrast til din baggrund.

MVH

Henrik Krog

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Hmm, det kan jeg faktisk godt følge dig i. Jeg har slet ikke tænkt tanken før, så det er jeg glad for at du lige har påpeget! Tak for din kommentar! :-)

Mvh.

Sigurd Birk

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Kan godt følge dig med baggrunden.. På de skærme jeg har set siden, har træet dog knapt været til at se :-) - men det vil jeg helt sikkert tage med! 

Har du nogen idéer til hvad der ville være relavant at putte i Sidebaren?? Jeg er selv lidt på bar bund, vil nødigt smide noget unødvendigt ind :-)

Mvh. 

Sigurd Birk

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dtlv

Jeg er helt enig med dig ang. indholdet som skal være i top. Det vil det også blive, siden er stadigvæk ikke blevet offentligtgjort. (det vil sige, jeg har ikke reklameret for siden endnu) artiklerne vil helst sikkert være bedre når vi går "live". Fokus skal jo også ligge på designet, siden skal se indbydende ud og den skal være lækker for at fange læseren, hvor indholdet skal holde på læseren! :-)

Ang. forsiden, det er meget simpelt - jeg kan ikke se hvad jeg ellers skal gøre ved dem? Har du nogen idéer måske? 

Tusind tak for din kommentar :-)

Mvh.

Sigurd Birk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sigurd,

Umiddelbart ser det fint ud. Siden loader ikke så hurtigt hos mig, men det er jo ikke sikkert det er din side den er gal med ;)

Jeg har 2 bemærkninger som umiddelbart poppede op i mit hoved da jeg læste lidt på siden.

1.) Kunne du have mere gavn af et decideret "magazine" theme? Syntes den måske er an anelse for neutral af et gaming site at være. Måske er det en form for action jeg mangler, vil rives ud af den normale verden når jeg vil game! :)

2.) Du skriver meget "vi". (læst under "Gamefeed mangler dig"). Og her på siden skriver du "mig". Er i flere sammen om det, eller er det kun dig? Hvis det kun er dig syntes jeg du skal "sælge" dig selv og dit kommende imperium ved at referere til dig selv :) Det hele bliver lidt mere nærværende og giver plads til begynderfejl. 

Giver det mening? :)

Fedt projekt, glæder mig til at følge med i hvad du/I kan præsentere mig for.

T.//

optrap!  Thomas Eskelund

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Angående punkt 1) - Så jo, både og. Kan godt følge dig i at det måske havde været mere oplagt med et magazinetheme gøgl :-) men på den anden side har jeg bare ikke fundet noget som tiltalte mig. Når jeg kommer længere frem i processen har jeg da heller ikke tænkt mig at holde mig til Wordpress, og der vil der helt sikkert blive designet et magasin-lignende website. - men tak for dine tanker omkring det. 

Angående punkt nummer 2. Jeg har startet siden selv, men jeg har et hold i ryggen som meget gerne vil hjælpe med at skrive artikler og anmeldelser. Derfor referere jeg til Gamefeed med os. Grunden at jeg skriver jeg herinde, er fordi at det er "mit" projekt, hvis man kan sige det sådan. Det er mig der har startet det, og det er mig der designer hjemmesiden. - jeg kan bare godt lide at sige os, da jeg betegner alle dem der hjælper til på Gamefeed som et hold! :-)

Tak for de flotte ord, jeg håber da at du vil tjekke op på siden igen, når vi kommer "rigtigt" igang! :-)

Mvh.

Sigurd Birk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sigurd, jamen så giver det fint mening. Dog håber jeg ikke det bliver for gøglet. Kender udemærket til problematikken mht temaer. Et eller andet sted er det jo også indholdet der skal være lige i skabet ;).

Knæk og bræk!

optrap!  Thomas Eskelund

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan sagtens følge dig, tak skal du have! :-)

Fortsat god aften, og tak for dine råd :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)