Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedføring af facebook side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer...

jeg har lige oprettet www.facebook.com/MinAndroid, som er en side der skal bestå af nyheder og info omkring android systemet og smartphones. Min tanke er at folk gerne vil høre lidt nyheder engang i mellem, og på facebook kan man så få dem når de opstår i opdateringerne, og ikke skal opsøge dem aktivt på andre hjemmesider. Siden er pt KUN på hobbyplan fordi det selv interesserer mig.

Jeg kunne dog alligevel godt tænke mig at markedsføre den lidt og sprede kendskabet, men alle de guides og blogs jeg kan finde på nettet er mest henvendt til hjemmesider der skal på facebook. Er der nogle der har nogle gode guides eller råd til markedsføring af en FB side uden tilhørende hjemmeside?

På forhånd tak

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilgangen til facebook er ikke anderledes fordi man ikke har en tilhørende hjemmeside... Den eneste forskel er at du ikke kan trække trafik fra din hjemmeside.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok vælge at blande mig i forskellige debatter online - omkring emnet. Det kræver selvfølgelig noget tid, men virker ofte meget fornuftigt.

Derudover kan du lave interessant og anderledes indhold som fans gider dele med deres venner - så de også ser din side.

Så længe du er på hobbyplan skal du nok ikke smide penge efter den, så hjemmeside med domæne - og annoncer på facebook må vente.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)