Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kender i ACN ?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen
Jeg er ny herinde, og også ret ny i network marketing. Jeg er dog allerede blevet hjernevasket nok til at kunne stå helt inde for mit brand, hvilket er Nu Skin.. Jeg har arbejdet i kosmetik branchen i lidt over 5 år. Så jeg er helt klar over hvilke enorme udgifter Nu Skin sparer i forhold til konkurrenterne, ude på det gammeldags marked.. Jeg kan se der er en del modtaler af mlm herinde men til dem kan jeg kun sige, kom nu ind i kampem. Verden bliver mindren og alle har lyst til at sparer/tjene penge.. Og tak til alle dem der er fortaler, sammen blivet vi den nye fremtid..

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jacob

Du har fået 1 stjerne af mig, da du gør dit indlæg til et 100% reklameindlæg for dit eget i en ACN tråd. Syntes det er ok at nævne, hvis man er igang med at forklare en mening, meeen...du er hurtig med reklamen...

Fra Thisted
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Budxpress Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg ved godt at det er en gammel debat..

Men tjek lige det her...

www.thy.acnrep.com

ACN er medlem af DISAFO direkte salgs forening (www.disafo,dk) hvilket mange andre ikke kan nå standarder for at blive det.

eller den europæiske www.seledia.com

Jeg lever af det.. og er økonomisk fri.

er du interesseret i at høre mere om det, står mine info på min hjemmeside.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked. Jeg har dog besluttet mig for at gå i gang med et andet selskab, faktisk i tæt samarbejde med nogle af dine tidligere kollegaer i ACN Roland Kegye og Abdel Iskander. .
Du må have held og lykke med din forretning i fremtiden. .

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)