Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på ny side Afhent.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael og Christian 

Tak for den gode feedback.

Christian: Det vigtigste på nuværende tidspunkt at budskabet bliver formidlet på en overskuelig måde. Men tak for de gode input.  

Mikael: Det er klart vi skal have flere kontakt oplysninger i footeren tak for hjælpen.

Mvh

Steffen     

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Afhent.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Er der ikke nogle flere, der har kommentarer eller input til vores nye portal?

På forhånd tak!

Afhent.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes at konceptet er rigtig fedt, men som andre også er inde på er jeg ikke så vild med den gennemgående skriggrønne farve. Syntes designet på siden virker lidt tamt.

Mvh 

Rasmus

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Men nok en mindre god idé at afvikle dem i Shockwave, da det ikke er alle, der hsr dette indstalleret og måske bliver skræmt af meldingen om dette når man kommer på din side.

 

Helt enig. Du risikerer at miste noget af den grund. Hvis man først har haft virus på sin computer et par gange, får man bestemt ikke lyst til at sige ja til at installere et eller andet program, man måske aldrig før har hørt om.

Business coach

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprettet mig og svaret en bruger og jeg har lidt ris i den forbindelse.

hvorfor skal man indtaste sin email 2 gange ved oprettelse ? hvorfor skal man oplyse fødselsdato ?

Du kan kun kontakte en bruger hvis du er logget ind, det er fint nok, men når du så skal svare en bruger, hvorfor skal du så indtaste navn,email og alt det lavet en gang til? det bør være forindtastet med dine oplysninger, du kan jo bare rette i det hvis der er behov for det.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Afhent.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ja, det kan jeg godt se, skal vi have rettet tusinde tak for dit input.   

Vh 

Steffen

Afhent.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Super cool. Egentlig utroligt at der ikke er nogen som har lavet sådan en side tidligere - jeg har i hvert fald ikke set det nogle steder.

Good work. Simpelt og overskueligt design, og jo - jeg kan godt se hvad siden handler om, når jeg kommer ind på den. Ellers siger navnet sig selv :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en besked til en bruger med nogle cd`er som han ville bortgive, jeg har ikke hørt fra han i snart 5 dage nu ? Til min store overraskelse er det samme adresse for din. Hvis det er din annonce? er det sgu ikke særlig god stil ikke at svare tilbage med så ny en side? jeg håber derfor at besked systemet ikke virker ?

Jeg ville også gøre så man kan skjule sin adresse, så det kun er postnr. der er synlig for andre brugere, der er nogle som man ikke vil dele sin adresse med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er en flot side.

Da jeg kom ind på siden, skulle jeg lige først finde ud af, hvad det handlede om. Der står på forsiden "Afhent gratis ting i hele Danmark", men er det ting, der gives væk, eller er det JER, der gratis afhenter ting fra brugerne? Efter kort tid fandt jeg ud af, at det er gratis-annoncer, som folk kan oprette, og så kan andre hente det (eller andet).

Essensen af hjemmesiden står faktisk beskrevet i få ord under Om Afhent.dk, "Afhent.dk er en online portal, hvor du har mulighed for at bortgive ting til andre". Jeg ville kopiere denne sætning om til forsiden og omformulere den lidt: "Hos Afhent.dk kan du forære ting væk til andre, som kunne få glæde af det".

Jeg savner noget visuelt - billeder. Med tiden kan du få lavet et banner, der viser en skrotbunke, og nogle folk der roder i bunken, og nogle folk, der er på vej væk med brugbart grej.

Nu, da jeg lige kiggede igen på forsiden, var der nederst kommet nogle billeder med grej. Fint! Det var lige sådan noget jeg efterlyste til at gøre siden levende.

Smart effekt, at de grønne ikoner på forsiden snurrer rundt, når man hover hen over.

Enig med Mikael i, at der mangler CVR-nummer.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Afhent.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ja, det er rigtigt det virker ikke tak fordi du gjorde os opmærksom på problemet det bliver løst hurtigst muligt. 

Ellers tak for de gode input, det er helt sikkert noget vi kan bruge til noget. 

Venlig hilsen

Steffen 

Afhent.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)