Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af Plus

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten smider du så et link op til din egen blog, hvor du taler dårligt om en anden virksomhed? For jeg går da udfra at når nu du er så uenig i amino´s politik, jamen så har du intet problem i at gøre det på dine egne sider?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Det gør han ikke, for han er fundamentalt uenig med Amino. Jeg synes det er rigtig sjovt, at men gerne må rose andre, men ikke fortælle hvad der ikke er godt... Så bliver det hele lidt sukker-sødt - men absolut ikke et billede af virkeligheden.

Det er da skidt hvis dette er tilfældet. Og jeg synes da jeg oplever mange gode, selvom ophedede, debatter stadig på Amino.

Jeg håber virkelig ikke det er generelt, hvis du mener, at man ikke kan komme til orde fordi man måske har en anderledes holdning end flertallet eller de, der "bestemmer". Det er jo netop forskelle, der ofte giver stof til omtanke og viden til andre.

Men jeg skal nu også lige nævne, at jeg modsat så også ofte oplever nogle bliver rigtig "frøken-fornæmede" fordi de måske ikke kan få lov til at køre deres argumentationer i en mere "skinger" tone end måske godt er.

Alt i alt har jeg en god fornemmelse af at dette reguleres fornuftigt til gavn for det store hele...Men skal jo naturligvis ikke kunne vurdere om dette ikke er tilfældet i din "sag"...da jeg jo ikke har oplevet den..

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Grunden til man ik må sige dårligt om en virksomhed, eller personer med navne er frygt for blig sagsøgt.

Nogle personer og og dermed amino har vÆret ud for det nogle gange. Det orker Martin ik bruge mere tid på
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Carsten smider du så et link op til din egen blog, hvor du taler dårligt om en anden virksomhed? For jeg går da udfra at når nu du er så uenig i amino´s politik, jamen så har du intet problem i at gøre det på dine egne sider?

Det kræver jo en blog... Ikke alle er bloggere!

Men jeg har da bruge TrustPilot et par gange... Også hvor jeg siden hen rettede op, fordi virksomheden gjorde det. - DET er jo en sand fornøjelse, at man efterfølgende kan fortælle at et problem er blevet løst tilfredsstillende. - Men det ændre jo altså ikke på at problemet eksisterede.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden er mig irrelevant, jeg er ikke enig i holdningen..... Men det behøver jeg jo heller ikke at være. :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Carsten Kvist:
Det gør han ikke, for han er fundamentalt uenig med Amino. Jeg synes det er rigtig sjovt, at men gerne må rose andre, men ikke fortælle hvad der ikke er godt... Så bliver det hele lidt sukker-sødt - men absolut ikke et billede af virkeligheden.

Det er da skidt hvis dette er tilfældet. Og jeg synes da jeg oplever mange gode, selvom ophedede, debatter stadig på Amino.

Jeg håber virkelig ikke det er generelt, hvis du mener, at man ikke kan komme til orde fordi man måske har en anderledes holdning end flertallet eller de, der "bestemmer". Det er jo netop forskelle, der ofte giver stof til omtanke og viden til andre.

Men jeg skal nu også lige nævne, at jeg modsat så også ofte oplever nogle bliver rigtig "frøken-fornæmede" fordi de måske ikke kan få lov til at køre deres argumentationer i en mere "skinger" tone end måske godt er.

Alt i alt har jeg en god fornemmelse af at dette reguleres fornuftigt til gavn for det store hele...Men skal jo naturligvis ikke kunne vurdere om dette ikke er tilfældet i din "sag"...da jeg jo ikke har oplevet den..

Det er alene derfor. - Jeg skrev et indlæg om noget man skulle passe på hos en virksomhed - Skrev samtidig at alt andet var fint! - Men hvis man køber varen for den lille ting, ja så skulle man være opmærksom. - SLAM, så var det indlæg væk. - Og det er jo Aminos ret. - Men jeg vælger jo også selv, om det så er et sted jeg ønsker at betale til.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Det er alene derfor. - Jeg skrev et indlæg om noget man skulle passe på hos en virksomhed - Skrev samtidig at alt andet var fint! - Men hvis man køber varen for den lille ting, ja så skulle man være opmærksom. - SLAM, så var det indlæg væk. - Og det er jo Aminos ret. - Men jeg vælger jo også selv, om det så er et sted jeg ønsker at betale til.

Amino ville lukke og slukke hvis den type indlæg blev accepteret. Og ikke alene grundet retssager men grundet det faktum at det er røvsygt at læse om historier fra de 1000vis af kunder hvor et produkt ikke indfrier deres forventninger, og hvor virksomheder måske tager til genmæle, det ville blive ren ragnarok.

Der er derfor nødt til at være en balance, og det er min fornemmelse at det løbende justeres. Jeg var personligt ved at brække mig over alle de jobsøgninger der kom fra mindreårige og som ikke blev slettet og var tæt på at stoppe mit Plus grundet dette, da jeg ikke gider se på det.

Det blev så heldigvis bedre, men er så småt på vej igen kan jeg se op mod sommeren, så derfor har jeg fremfor et årsabonnement tegnet løbende der kan opsiges, hvis og såfremt at Amino skulle blive oversvømmet af nytteløse jobsøgningsannoncer fra mindreårige.

Men Amino er mig bekendt ikke oprettet i ånden at man skulle advare andre mod tvivlsomme firmaer eller deres håndtering af kundeservice, dertil har markedet som du nævner TrustPilot samt andre muligheder. Men det gør jo ikke noget dårligt for din virksomhed at du har Plus såfremt du anvender mulighederne, men det er jo dit eget valg.

Men der kan utvivlsomt for en del brancher være en fordel at være Plus medlem.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Så bliver det hele lidt sukker-sødt - men absolut ikke et billede af virkeligheden.

Hvis nu vender det hele 180 grader og tænker, hvor kan jeg for 100 om måneden få optimal eksponering af mig, mine synspunkter og min virksomhed?

Så er der kun 1 svar: Amino.dk

Da jeg kan se du sælger GSM alarmer og videoovervågning til private, så er Amino da et glimrende sted at være Plus medlem. Du kan fremkomme med tilbud, komme med i rotation i mails med dine budskaber/tilbud og du kan deltage aktivt i debatter med din viden.

Og hvordan kan det hjælpe dig?

Da Amino rangerer ganske godt på Google, så er det jo en glimrende hjælp til din virksomhed når folk søger på virksomhedens og dit navn, og hvis folk tjekker hvad du skriver og mener, og er enige, så er sandsynligheden større for at de vælger dig til en opgave fremfor en af dine konkurrenter.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Først poster du et indlæg, som bliver slettet fordi du overtræder amino's retningslinier. Og så poster du et maildump af indlægget, eller sagt på en anden måde: det har postet indlægget igen.

Så skal sgu' ha' en stjerne.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
i håb om, at Carsten fortryder sine tanker om opsigelse

Det gør han ikke, for han er fundamentalt uenig med Amino. Jeg synes det er rigtig sjovt, at men gerne må rose andre, men ikke fortælle hvad der ikke er godt

Det ville nok være som at kun gode anmeldelser kunne komme på trustpilot.... Nej vel. :-)

Jeg tror det handler om MÅDEN at hakke på andre på.

Selvom jeg flere gange har deltaget i tråde, hvor Amino og Martin er blevet kritiseret, og jeg selv har hakket på dem, har jeg aldrig oplevet at få slettet et af mine indlæg. Jeg føler, at hvis man har en sagligt begrundet kritik, så er Martin indstillet på at tage imod øretæver. Der må jeg nok tage hatten af for ham/Amino.

At du vælger at opsige Plus-medlemsskabet, er du helt berettiget til. Der må ligge noget andet til grund for den email, du har modtaget. Måske har vedkommende Amino-crew haft en dårlig dag og har måske mistolket din opsigelse. Det er så ikke din fejl. Det KAN være en smutter fra Aminos side. La' vær' at lægge for meget i det.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)