Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde på nye navn, eller vente på domæne måske udløber 31 marts?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at starte virksomhed, og i den forbindelse CVR registreres og i løbet af det næste stykke tid også have lavet en hjemmeside.

Mit problem er bare at domænet til det virksomhedsnavn jeg gerne vil have er optaget, dette har det været siden september 2009. Dog er det ikke aktivt og det udløber i 31 marts 2012.

Spørgsmålet er så om jeg skal vente og se om det udløber eller om jeg skal finde på et nye navn? Der er selvfølgelig også den tredje mulighed at ringe og spørge om en pris, men i dette tilfælde kan jeg ligesågodt vente de 12 dage og se hvad der sker.

Men vil jeg kunne købe domænet pr 1 april eller hvornår vil domænet komme i udbud igen?

Jeg ved godt jeg kunne komme på et nyt navn osv, men nu har det her ligesom sat sig fast, og af en eller anden grund kan jeg ikke slippe det igen.

Håber i kan komme med nogle gode råd, og eventuelt give et svar på hvornår domænet kommer i udbud?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan stille dig vente list lige her https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1 så er du 100% sikker på at få det vis du er nummer 1 på ventelist husk domænet er normalt deaktiveret i 3 måneder når det udløber

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønderslev
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. 

Men jeg må hellere igang med at have fundet et nyt navn så, for kan ikke vente tre måneder..

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nielsen:
Men jeg må hellere igang med at have fundet et nyt navn så, for kan ikke vente tre måneder..

Hvis du alligevel, eftersom du ikke kan vente 3 måneder, hopper ud i at overveje et andet navn, hvorfor prøver du så ikke at kontakte den nuværende ejer af det domæne du gerne vil have, og spørger om du kan overtage det? Jeg mener, du har vel ikke så meget at tabe, hvis du alligevel skal ud i en søgning efter andet navn.

Hilsen

Lars

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med både Mikael og Lars F. Men samtidig er det nok også klogt at finde på et andet navn, for du kan langt fra være sikker på, at den nuværende ejer af dit foretrukne domæne ikke løbende fornyer det for et år ad gangen. Måske kan du kombinere det med et andet ord?

Business coach

Fra Brønderslev
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til køb af domænet, vil man så kunne overdrage i løbet af en uge eller lignende?

Fik min første kunde igår, så skal CVR registreres snarest.

Men et nyt navn er nok det, det ender med. 

Tak for svarende.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Find et nyt. Kan være det er en som mig, der først forlænger domænet i sidste øjeblik! :)

Mvh Lasse

Fra Brønderslev
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men hvis nu manden vil sælge? Siden er ikke aktiv og domænet udløber om 10 dage.

Men ønsker ikke at vente tre måneder på det bliver frigivet, vil man ved køb kunne få det overdraget indenfor rimelig tid?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved køb kan man få det overdraget relativt hurtigt. Inden for en uge er muligt. Sælger skal frigive/overdrage. Det tekniske ved dit webhotel mere om. Hvis du vælger en som Scannet eller Dandomain hvor de har telefonsupport, så kan de rådgive dig om hvordan det gøres. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nielsen:
Men ønsker ikke at vente tre måneder på det bliver frigivet, vil man ved køb kunne få det overdraget indenfor rimelig tid?

Du kan i princippet få det flyttet på et par timer, hvis I bruger Dk-Hostmaster.dk selvbetjening...Og ellers indenfor ca én uge...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)