Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webbutik + hjemmeside mod %

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror aldrig at jeg selv ville gå med til sådan en løsning. Men hvis jeg skulle, ville det helt klart være en betingelse, at der blev sat en fast pris på hvad det skulle koste mig at købe mig fri af aftalen. Om den pris så skulle hedde 10-15-20.000 kr. eller mere ved jeg ikke, men jeg vil ihvertfald have muligheden for at kunne købe mig fri.

mvh Carsten



 



Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ligger det sådan, jeg ikke er en af de "hajer", som narre og snyder folk. Og hvis en webshop begynder at gå godt, så ændres aftalen.

Det vil jo gøres med en "max beløb" der kan tjenes. Dvs. kommer du over det, jammen så er den prut jo slået )

Desuden er jeg glad for alt det feedback. Tak til alle !

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes, det er et friskt tilbud.

Det kan godt være, det givne eksempel er lidt dyrt, men det er et frisk pust på markedet med en anden måde at finansiere det på.

Jeg kan dog ikke lide, at du kun beregner 9 kr. til webhotel... Det sender for mig et signal om lav kvalitet, og jeg kan ikke lade være med at spekuklere på, om den kvalitet skinner igennem i hele projektet.
Jeg er enig med Carsten om, at man på forhånd må sikre sig en mulighed for at købe sig ud af aftalen. Desuden bør man rent teknisk kunne sikre sig mod at leverandøren bliver sur og laver rav i den. Hvis den slags fremgår af samarbejdsaftalen, ser jeg ingen problemer i at lave sådan en aftale.

mvh Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har intet med webhotellet at gøre. Jeg tog bare one.com som et eks. Det koster 9kr om måneden. Det er noget kunden selv skal oprette og betale for.

Kunden skal :
Registrere et domæne
Sørge for Webserver (evt. one, webdomain eller andet der understøtter php og mysql)

Jeg sørger for :
Design
Webbutik
Portal/Hjemmeside indholm
Evt. design af logo og brand.
Backup
Vedligeholdelse
Support

Venlig Hilsen
Stefan

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)