Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specielt webshop til e-bøger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude på Amino!

Jeg går med nogle små tanker om at starte en webshop, der sælger e-bøger. Mit spørgsmål er så om der kræves en speciel udgave webshop, da det jo er et digitalt produkt, som skal udsendes på mail efter betaling?

er det noget nogle har erfaring med? :-)

På Forhånd Tak!!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

De populære gratis webshops (Magento / Prestashop) understøtter fint downloadede varer såsom eBooks.

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at bruge en af PDF tjenesterne til at have bøgerne på og så blot sende link og kode til kunden tjek f.eks Uniflip den er for vild...

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Prober:

Jeg overvejer at bruge en af PDF tjenesterne til at have bøgerne på og så blot sende link og kode til kunden tjek f.eks Uniflip den er for vild...

Jeg ville nok bare benytte magento.

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger shooples den er gratis, men jeg er heller ikke startet for alvor endnu.

Syntes Magento virker dyr der hvor jeg lige kiggede

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Som Kristoffer også skriver, er salg og download af virtuelle produkter, standard i Magento.

Hvis du vil se hvordan det virker i praksis, har vi virtuelle produkter på en af vores demoshops:

Gå til vores side om Magento basis webshop -> "Se demo" -> "Manualer" -> "køb" en eller flere -> vælg bankoverførsel som betaling, ellers går du i stå.

Du er nødt til at oprette en konto med en valid e-mail, da Magento skal bruge kontoen til at håndtere dine downloads, og e-mailen til aktiveringslinks.

Når jeg har fået besked om dit "køb", godkender jeg det, så får du en aktiveringsemail, så du kan se hvordan det virker set fra kundens synspunkt.

Mvh Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)