Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har et problem med min wordpress side, som jeg meget gerne vil have hjælp til at løse! Jeg er ikke den store ekspert indenfor html, så jeg kan ikke gennemskue om mit problem er muligt at løse. 
Hvis i kigger på linket her: http://nbamemes.dk/?attachment_id=301, kan i se at billedets titel står øverst. Da vi uploader store mængder billeder af gangen, er det ikke muligt at ændre hver eneste billedtitel af gangen. Men hvis det bare kunne fjernes helt, ville det være perfekt! Det der ser simpelthen for dumt ud... 

På forhånd tak!

Mvh. Jon Sigvert 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde du kunne gøre i css'et ved at indsætte en linje der hedder h1.entry-title {display:none;} - så bliver det altså HELT væk. Hvis du vil have siden til at være søgemaskineoptimeret er det dog ikke  smart at skjule H1'ere - så skal du hellere bruge den tid det tager at skrive SEo-venlige titler på billederne.

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov - den viser også img (8) på fanebladet øverst i browseren. Så vil den nok også vise dette navn på Google. SÅ mit råd vil da være at skrive ordentlige titler på alle billederne hvis I på nogen mulig måde kan orke det :-)

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er knap 700 billeder, så det ville jeg nok blive lidt træt af.. men vil det ødelægge vores chancer for at blive fundet på google fuldstændigt at fjerne det? 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at svare på, men i alt fald vil I have fjernet en af de ting Google lægger allermest vægt på. Jeg ville lade være, med mindre det er en side kun til hobbybrug...

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Ta' fat i Ebbe fra Onlinefabrikken.dk  - Han er super skrap til Wordpress. Måske han kan hjælpe :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)