Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig kontorhotel ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge et billigt kontorhotel, udelukkende til registrering hos erhvervs styrelsen, filial af Ltd.

Adressen vil ikke blive brugt på website, visitkort eller andet sted.

Pris max 149-199 kr månedligt.

Nogen der kender et sted eller måske har et tilbud..?

Tak

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du et kontor eller måske bare et mødelokale med flexible løsninger? Så er Regus løsningen, lær mere lige her

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undersøger lige om vi kan den slags, er der tale om meget post/pakker?? Vil du komme på adressen og hvad skal det _egentlig_ bruges til? Der er vel tale om 100% legale aktiviteter?

Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nordicADmedia

Nej, der vil ikke være ret mange breve. Og pakker er ikke noget vi normalt modtager medmindre vi har købt/bestilt noget, men der kan jeg bare bruge min hjemmeadresse.

Jeg vil ikke komme ud på adressen.

Ja, det er 100 % legalt. DK filialen skal bruges til at sælge firmaets ydelser i DK.

Jeg har sendt dig en pm om hvad firmaet laver.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det vel ikke som sådan et kontorhotel du er ude efter, men blot en brevbox. På Vesterbrogade i København er der sådan en service, der ikke koster ret meget. Du kan se mere her.

Mvh

Morten

Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Nej ikke helt, jeg har lige talt med dem og hun sagde at det er kun post adresse de tilbyder.

Og jeg skal bare bruge en adresse til at registrerer virksomheden hos erhvervs styrelsen.

Der er steder der tilbyder det til 600 kr om måneden og op efter, hvilket jeg synes er latterligt når jeg kun betaler £150 for et helt år for en Mayfair adresse.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vadskær:

Så er det vel ikke som sådan et kontorhotel du er ude efter, men blot en brevbox. På Vesterbrogade i København er der sådan en service, der ikke koster ret meget. Du kan se mere her.

Mvh

Morten

Hej Morten har du erfaringer med brevbokse.dk?

Deres hjemmeside ser lidt tynd ud, der er f.eks. intet CVR nummer at finde?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har haft firma registreret hos cityselfstorage i sydhavnen, de lejer også kontorer ud, men bar postkassen alene mener jeg kostede omkring 100kr om måneden, og så skal du selvfølgelig betale porto for eftersendelse af breve .... eller selv komme og hente dem løbende :-)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg har haft firma registreret hos cityselfstorage i sydhavnen, de lejer også kontorer ud, men bar postkassen alene mener jeg kostede omkring 100kr om måneden, og så skal du selvfølgelig betale porto for eftersendelse af breve .... eller selv komme og hente dem løbende :-)

Tak Mikkel!

199,- kr om måneden  (12 mdr. 999,-) og uden indskud, depositum eller nøgle udgifter etc.

Det lyder som det billigste ind til videre, og jeg vil nok hellere leje mig ind hos dem end nogle andre..

Tilmeldt 16. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)