Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I nogle ideer til min webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sportsfotograf og har udviklet min egen webshop hvor man kan bestille plakater af billederne.
Der er fra superligaen og helt ned til u10.

Rigtig mange er inde og se billederne har I nogle ideer til hvad jeg kan gøre for at få dem til at købe?

Jeg tror priserne er for høje så jeg havde tænkt at give 25% rabat i marts måned eller lave nogle tilbudspakker hvor man får flere størrelser med til en god pris?

Har I nogle gode ideer ?

/Magnus

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser rundt omkring i andre webshops at de tilbyder pakkeløsninger hvori pakkeløsningerne består af adskillige produkter hvor prisen så er lavere, end hvis man købte produkterne enkeltvis. 

Jeg tror det kunne hjælpe dig med salg ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er heden, men jeg kan ikke rigtig se din shop.

Har du et link eventuelt ?

Mvh

HH

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ideen er helt genial og har tit tænkt på at der var nogle, der burde gøre det til løb. Det er jo forholdsvis nemt at identificere sig selv ud fra numrene der. Så jeg tror bestemt der er et marked for det.

Dels synes jeg, at dine priser er lidt heftige og det afholder nok nogle. Der udover tror jeg egentligt ikke folk er interesserede i en plakat, men bare et almindeligt foto i 10x15 eller 13x18.

Du bør også vise priserne ved billedet, så man ikke først får overraskelsen, når man har klikket "bestil foto".

Mit sidste og bedste råd må være, at lade folk tagge hinanden på fotoet med Facebook (hvis det kan lade sig gøre). Forestil dig, at jeg kommer forbi din side som den eneste fra mit håndboldhold. Jeg tagger hele holdet på Facebook. Det betyder, at deres mor, kæreste, søster, elskerinde og venner ser det og mon ikke elskerinden i hvert fald bestiller et billede Wink

Det var blot et par forslag. Håber du er der næste gang, jeg deltager i et løb. Jeg skal nok købe

Held og lykke med det

Morten

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vadskær:
Mit sidste og bedste råd må være, at lade folk tagge hinanden på fotoet med Facebook

Vadskær's forslag med tagging helt klart en rigtig god markedsføringside!

Morten Vadskær:
Jeg synes ideen er helt genial og har tit tænkt på at der var nogle, der burde gøre det til løb

Til de større løb bliver man oftest tilbudt billede idag, - virker som om der et samarbejde med løbsarrangøren. Men der må være et marked ved nogle af de mindre løb der er knap så proffe på det område endnu. Jeg vil foreslå at eksperimentere med at sætte prisen drastisk ned, lave deal med løbsarrangør til gengæld for at kunne tilbyde billeder til alle via løbsarrangørens infoside.
Man kunne også overveje at sælge det digitale billede meget billigt - skulle så nok automatiseres for at være attraktivt. 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

lav en historie over billider er der noget om det på nettet 

hvorfor kan man ikke bare download det selv og købe en høj opløsning på papir for 1 par kroner , det er alt for dyrere priser det er langt billigere selv kopiere og få en lidt lavere kvalitet , det var i hvert fald hvad jeg gjorde

kontakt siden op der med der igen med cvr nummer og en kontakt formular der derved lettere at kontakte dig

der mangler trafik på siden

seo selvfølgelige også en fordel unikke lange titler udnyt google viser op til 70 tegn

få gang i en facebook side og google plus likes og gerne en twitter side 

få flere indgående links 

blog løs på siden 

få videoer på siden

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, du skal knytte noget søgbart på billederne - eksempelvis tags (spring, kontakt, stilling, råber) eller beskrivelser - noget der gør, at man kan finde et ønsket billede hurtigere. Det er rart for journalister, tænker jeg :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)