Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et magisk produkt, som kan sælges via webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften aminoer,

Jeg har brugt meste af dagen idag på finde et produkt, som mange folk har lyst til købe via nettet.(øvv øvv den er svær)

Tøj,... Næ, en jakke kan have mange størrelser m.v

Hvad køber du fra nettet og hvad tro du det magisk produkt kunne være..

Feks er der folk som kun sælger id voks via nettet ..et produkt!

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du virkelig nogen andre iværksættere, ville servere en idé, en guldgruppe, et magisk produkt, for dig. 

Lige her? i et offentligt forum?...  (og det er sagt med en glimt i øjet)

Men selvfølgelig får du ikke serveret din kaviar her, du skal selv ud og fange din stør, så at sige.. 

Jeg gjorde engang det at jeg tog ned i føtex, og gik rundt og fandt de vare som var små, let håndterlige, med god lagerholdighed (langtidsholdbare), og samtidig rimelig kostbare.

Jeg noterede mig 6 -7 forskellige vare. Kosmetik, babergrej, tandpleje og andet. Gik hjem og undersøgte markedet for alle 7 produkter, og fandt frem til ét produkt som ingen solgte online endnu. 

Det resulterede i projektet www.billigbabymad.dk og efter at have trukket lidt med det forskellige leveradører, fandt jeg, at det simpelthen havde for lille dækningsgrad at sælge babymad online.

Så der var ikke noget at hente alligevel. De mest oplagte produkter sælges i tonsvis af butikker. Nicehair.dk, postmedental.dk, billigvoks.dk osv. osv. 

Mit råd er, tag ud i verden og se hvad der bliver solgt. Supermarkeder, markedspladser, torve og sådan. Noter dig hvad du finder af interessante produkter og undersøg online markedet...

Hvis du kigger udenlandsk kan du helt sikkert finde produkter som ikke er i DK endnu, og det giver mulighed for et "first move".

held og lykke

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor ska du finde noget andre ikke sælger, det er det jo nok en grund til, siden det ikke sælges.
Nej find ud af hvad der sælges rigtig meget af, og så sæt dig det mål, at du vil være bedre end de andre. Det er sundt købmandskab.

John d
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvadnu:
Godaften aminoer,

Jeg har brugt meste af dagen idag på finde et produkt, som mange folk har lyst til købe via nettet.(øvv øvv den er svær)

Tøj,... Næ, en jakke kan have mange størrelser m.v

Hvad køber du fra nettet og hvad tro du det magisk produkt kunne være..

Feks er der folk som kun sælger id voks via nettet ..et produkt!

Hvad vil du så gøre når du har fundet dette magiske produkt? Vil du så finde en magisk webshop, der magisk kan sælge til magiske kunder uden du behøver løfte en finger?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvadnu:
Godaften aminoer,

Jeg har brugt meste af dagen idag på finde et produkt, som mange folk har lyst til købe via nettet.(øvv øvv den er svær)

Tøj,... Næ, en jakke kan have mange størrelser m.v

Hvad køber du fra nettet og hvad tro du det magisk produkt kunne være..

Feks er der folk som kun sælger id voks via nettet ..et produkt!

Hvor jeg dog savner lidt mere grundighed af og til. Sorry to say...Det virker som om du er endnu en af dem der siger uhhhh webshop det må jeg bare have...der tjener jeg big box.

Jeg syntes det er super fint at man som 18-19 årig vil lave en selvstændig forretning, men fordi udviklingen gør det let at oprette, så skal der stadig investeres i grundige undersøgelser (i mine øjne) ID Voks...syntes jeg efterhånden der er en håndfuld unge fyre der har nævnt, med i mine øjne en fortjeneste der er småkedelig, med mindre man syntes det er super sjovt at sælge til vennerne osv.

Lad nu vær med at vente på at appelsinen falder ned i turbanen...Hvad jeg køber..det er godt nok forskelligt, men forbrugsprodukter er et meget godt bud..Men var det ikke en ide at finde ud af hvem dælen du tror du kan ramme...målgruppe, eller mener du at du kan sælge sand i Sahara?

Dbh. en skeptikker..;) Martin

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

marjoe:
Hvorfor ska du finde noget andre ikke sælger, det er det jo nok en grund til, siden det ikke sælges.
Nej find ud af hvad der sælges rigtig meget af, og så sæt dig det mål, at du vil være bedre end de andre. Det er sundt købmandskab.

John d

Hej John, 

Jeg kunne ikke være mere uenig.

På den måde kommer der aldrig nyt til, kun mere af det som allerede er.

Og der er titusindvis af "købmænd" med en webshop med lager i en lade i Skjern, som sælger de samme ting som dansk supermarked sælger tonsvis af.

Iværksætteri er ikke kun, at købe billigt og sælge dyrt. Det er også at innovere. 

Som regel når en tråd starter på den her måde, er det fordi en eller anden har tænkt: "Nu skal jeg være selvstændig, fordi jeg vil tjene en masse penge"!. 

Derfor så tænk over hvad du virkelig er god til, og gør det fordi du kan li det..   bum !!! :)!

Design en fed cykel, skriv sitemap til et iphone app, find fede vare i italien og importer... bare ikke gør noget for pengenes skyld, og husk at få dine tanker og ideér på papir..

OG så snak med mennesker, og sug alt til dig - Iværksætteri er en livslang læringskurve og du stopper aldrig med at blive klogere og få mere viden..

og du skriver bare hvis du har spørgsmål, af alle slags.

Var også engang selv helt grøn, og det har jeg ikke glemt...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Magisk produkt siger du, jeg har tænkt over det i 10 sekunder og fundet et MAGISK men dog økologisk produkt til dig.

Det er en økologisk måde at slå fluer og myg ihjel på. Nu nærmer sommersæsonen sig jo i Danmark og derfor kommer disse super irriterende kryb og derfor kun en vej : slå dem ihjel, men uden at bruge kemikalier samt "ligene" kan indgå i naturens fødekæde igen.

Da jeg ikke er i Danmark men tænker sælge dem herude i Asien hvor vi har de kryb året rundt gør det ikke noget jeg giver dig denne idé, måske vi kan lave et samarbejde og jeg sender produkterne til dig og laver en webshop for blot 3.900 .- så er du i gang og kan tjene boksen allerede om en uge.

Du skal bruge et "kiler-set" som består af et meget lille spækbræt samt en lille hammer som du kan købe af mig og sælge videre til mere end dobbelt pris.

Så skal du eller kunden indfange fluen eller myggen, lægge den på ryggen og gokke den i hovedet med den medfølgende hammer - nemt og enkelt og ikke mindst økologisk, derefter kan resterne sælges som f.eks fiskefoder og du tjener endnu mere.

Så værsgo min gode ven og iværksætter, skal vi komme i gang..... formuen venter lige om hjørnet.

Mvh

HH

PS. - Jeg har ikke solgt nogen herude endnu men tænker det er fordi jeg ikke rigtig kan sproget, men det kommer nok.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi serverede en god idé for dig, ville du nok ikke være istand til at lave penge på den alligevel, en god idé er som at skulle bygge en bil med kun et rat tilrådighed, derefter skal du kunne finde alle de andre dele og samtidig have den nødvendige viden til at sætte dem sammen.

Hvis du er iværksætter slår svarene i denne tråd dig ikke ud, men giver dig gåpå mod :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs dette blogindlæg - det vil helt sikkert besvare dit spørgsmål.

Det handler om nogle screeningskriterier du kan sætte op inden du vælger et produkt.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)