Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte prodution af tasker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg vil gerne igan med at producere nogle tasker.
Men jeg har brug for noget hjælp.

Her er tale om toilet taske størelser.

Jeg har brug for hjælp til at sy mine prototyper. Og til at lave mønster.
Er der nogen der kan hjælpe med det, gerne billigt :-)

Så har jeg forstået at hvis man skal have produceret i østen skal man min. bestille 300 stk hjem af den enkelte taske!
Det er lidt af en mundfuld for en nystarter plus det sætter begrænsning for at variere taskerne!
Skal jeg derfor finde nogen i Danmark? Eller hvad har i af gode råd?
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder faktisk i samme situation som dig. Dog bare med en slags bæltetasker. Jeg er også helt 'grøn' og skal heller ikke ha' produceret helt vild mange i første omgang.

Jeg har været ved at finde nogle polske systuer (har bare googlet "polen systue"), og har bl.a. fundet denne, som bl.a. laver tasker: protra-group.com.

Ved ikke, om de kan hjælpe dig med mønster. Jeg har ikke selv kontaktet dem endnu, da jeg ikke er så langt i processen med prototype osv.

Ved godt, at det ikke er noget super konkret, jeg er kommet med. Men måske du kan bruge dem.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved i Pakistan arbejder de meget med læder produkter. Jeg ska muligvis derned om 2 uger...
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Ja jeg har et godt råd til dig. Du har taget fat i sidste del af processen, produktion, først. Det er den omvendte rækkefølge. 

Start med gøre dig tanker om hvad du gerne vil med dine tasker. Er det fordi du har ideér til design som er unikke for dine tasker? eller en bestemt funktionalitet for toilet tasker? 

Evt, kan du finde en ligesindet og brainstorme lidt med..

Sideløbene kan du skitsere dine idéer, og finde frem til et design eller to som du holder aller mest af. 

Så kan du beslutte dig for stof, lynlåse, syninger, folder, lommer, sømme etc, og lave tasken præcis som du vil have den skal se ud. 

Så kan du udarbejde en arbejdstegning, og så kan du få nogle til at sy dig en prototype.. 

I asien er kvantiteter for et specialsyet produkt absolut usædvanelig lav hvis den er 300. Man snakker rettere 1000 - 5000 stk for at blive taget bare lidt seriøst, og for at de gider bruge tid på at lave ens produkt rigtigt.

Det her svar er meget ukonkret, og det er sådan set heller ikke for at give dig nogen opskrift på hvordan du kan lave tasker.

- Jeg vil gerne være ærlig og sige, at hvis du er helt grøn på at at fremstille tasker, lave mønstre, og også produktion, danmark som asien.. - Så tror jeg det er en god ide for dig at overveje hvorfor det lige er tasker? - designet? pengene? anerkendelse?

Du er nød til at afklare hvad du vil skabe og hvorfor,  og iværksætte innovativt, og lad være med at starte noget for pengenes skyld. Gør det fordi du bidrager med noget...

Start med at finde noget du virkelig brænder for. Er det tasker, så grib blyanten og få alle dine ideér ned. Vælg de bedste, og gør dem endnu bedre. Tænk idéerne helt forfra igen, og tegn dem igen. Send tegningerne videre til dine makkere og lad dem tegne videre og bliv inspireret af hinanden.

Tjek Ideas for Ideas, en side med 73 metoder til ideudvikling. :) http://ideasforideas.com/

Jeg håber du får andre inputs også, Men det var lige hvad jeg havde at bidrage med.. :)

held og lykke!

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Mette det vil jeg se på. Lyder spændende med dit projekt. Lad mig høre hvis du falder over andre gode ting og omvendt, så kan vi måske spare med hinanden.
Mvh
Maj-Britt
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hvadnu
Jeg har brug for noget mere konkret end det, det skal være noget med mere tryghed i. Men ellers tak fordi du skrev
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gøre:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)