Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er igang med at bygge en side op i Wordpress, men er stødt ind i et problem. Jeg mangler et plugin/en wigdet der kan vise ét billede af gangen i tilfældig rækkefølge. Da min sides formål er at vise billeder (memes, til jer, der ved hvad det er), er det vigtigt, at det ikke er et almindeligt galleri, men ét billede af gangen, og at det næste billede der kommer er et tilfældigt andet. På den måde vil der også hele tiden være reklamer rundt om billedet ($$ Yes)

Mvh.

Jon Sigvert 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må gerne fungere ligesom siden www.9gag.com, hvor der er reklamerne i siden bliver hvor de er, så man hele tiden kan se dem. Er det muligt at lave i Wordpress?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jon,

Jeg kender ingen widget, der kan præcis det du ønsker, men det er naturligvis muligt at lave. Skriv hvis du ønkser hjælp til at fremstille en custom widget der kan det du efterlyser.

/Henrik

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Jeg har fået det til at fungere nogenlunde, men jeg synes dog ikke, at det er optimalt. Det skal siges, at jeg absolut ingen erfaring inden for html-kodning har. Du kan evt. se hvordan det ser ud nu her: www.nbamemes.dk

- Du klikker på galleriet og derefter skifter den til et nyt billede ved et klik på det viste billede.

Derudover er dette et fritidsprojekt, da jeg er studerende, og har derfor ikke råd til at betale for evt. hjælp til at lave en custom wigdet :(

Men jeg er faktisk også stødt ind i et andet problem. Hovedformålet med denne side er selvfølgelig at tjene penge på Ads, men jeg kan ikke få mere end en add ind pr. side?

På forhånd tak!

- Jon Sigvert 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)