Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bruger som kan hjælpe med et start lån??

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Mark Jensen:

Jamen hvis du sagtens kan gå i banken, så gør det dog som andre også skriver!

Det tager 5 minutter at arrangere det, og hvis du har overholdt dine aftaler med din bank i fortiden kan det snildt ordnes.

Så at du ikke har tid til at gå i banken er da den største gang bull sh.. det er nok den hurtigste måde at få bevilliget de 13.000 Kr. 

Hvis du ikke engang gider at bruge tiden på at gå i banken og få det arrangeret så ville jeg aldrig turde at låne dig pengene. Så tror jeg simpelthen ikke du er seriøs nok!.

Jeg ved ikke hvad hans indkomst måtte være, og hvad hans aktiver hos banken er... Men min bank har aldrig tjent gode penge på mig, da jeg har lånt meget få penge af dem - men de er faktisk yderst samarbejdsvillige...

Et bevilliget overtræk, kan sikkert ordnes med en email/opkald til bankrådgiveren... Jeg har været kunde i Nordea siden 2003, og jeg har stadig mit første møde med bankrådgiveren til gode :) Jeg aner ikke hvordan hun ser ud.. :)

Lige præcis!, jeg fik en kassekredit i første omgang på 45.000 Kr. på mit glatte ansigt. Og senere et lån i en fornuftig størrelse også, blot ved et telefonkald.

Så fremt du overholder dine aftaler med banken er de utrolig samarbejdsvillige, jeg har endnu ikke fået et nej fra min bank. Tværtimod er jeg blevet kontaktet med tilbud om at hæve min kredit osv.

Så det lyder blot som en dårlig undskyldning, og ikke som noget seriøst. Når han ikke engang har "tid" til at kontakte sin bank.

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
fik info omkring projektet i mandags ov ville tænke over det banken blev kontaktet igår og de ville ha en samtale først og min plan var inden søndag så derfor ku banken ikke bruges. så hvis alle folk nu stoppede med at sige man ikle er seriøs nok sku måske lukke når der ku være en grund til man ikke gik i banken. men problemet er løst så tråden kan lukkes.
Side 3 ud af 3 (22 indlæg)