Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bruger som kan hjælpe med et start lån??

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er godt nok ikke meget info om det du skal låne til, som mange af de andre skriver, man ved ingenting om det. 

- og kun få 15000 igen ved så et "farligt" lån er slet ikke nok jeg skulle mindst have 26000 igen. 

Men det er nok bare mig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Rasmus (trådstarter)

Jeg ved hvad det betyder at mangle "bare" 13.000 kr, det har alle været igennem hvis de da ikke er født med en sølvske i munden. Så er 13.000 det enorme der står i vejen for denne "fantastiske idé" - nu er det bare sådan at hvis du skal have folk til at investere i din idé kræver det som regel du lige smide f.eks 1.000 kr selv og viser du selv giver hvad du har og ikke bare vil afprøve noget for AFP (andre folks penge)

Herude i Asien har jeg hjulpet folk i gang med en shop for små penge (for mig, for dem enorme) men de har altid kommet op med noget ; et gå på mod, vist de har gået med aviser i et år for at lidt op, vist en handlingsplan.

Jeg sad og tænkte, hmm hvad er det der holder denne unge mand tilbage for så lille et beløb når det nu haster så meget - jeg tog et kig på din profil og så du har tænkt dig bl.a. flg. :

Opstart af bar i Spanien

Sælge is på stranden både i Spanien & DK

Ville købe shawarma vogn

Starte produktion ad gummi armbånd

Starte produktion af boxershorts

osv osv

Rasmus, tag en dyb indånding og tænk på hver gang du starter en tråd sætter du mange folk i gang med give tilbud osv osv, med andre ord du spilder vores tid, du bør som andre har skrevet finde ud af hvad er det du vil og imens du gør det så går du med aviser, samler flasker, tager job i Netto, tilbyder folk pudse deres vinduer osv osv

Når du så har sparet 20-30.000 kr op efter at have knoklet og spist havregrød, så kommer du med den idé du brænder for og låner 100.000 - 1.000.000 her, så ved vi du smider alle dine surt opsparede penge i fremfor de er gået til den nye tlf, rejse, bytur eller lign.

Du får sikkert nye idéer også om 2-4 måneder og til den tid har du selv lidt at smide i.

Så vidt jeg kan forstå er det snart forår i Danmark, så ud og slå græs mens du tjener en skilling.

Vi glæder os til hører om dine nye idéer til den tid.

Mvh

HH

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser ikke så mange andre muligheder end et kviklån hvis du ikke vil gå i banken. Du kan sikkert uden problemer få et kviklån og kan du betale tilbage på 3-4 måneder bliver det ikke nødvendigvis så dyrt. Problemerne opstår hvis du ikke kan betale tilbage til tiden.

Go'¨vind med projektet!

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle jeg kan sagtens gå i banken eller ta et kviklån problemet er at jeg ikke har tiden til og vente på det. kan sagtes selv spare pengene sammen på 3mdr men sku i gang nu og har fast inkomst så det er ikke der problemet ligger.

men har nok fundet en løsning.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

o0Rp0o:
hej alle jeg kan sagtens gå i banken eller ta et kviklån problemet er at jeg ikke har tiden til og vente på det. kan sagtes selv spare pengene sammen på 3mdr men sku i gang nu og har fast inkomst så det er ikke der problemet ligger.

men har nok fundet en løsning.

Hvis du har fast indkomst, og ingen sure miner hos banken, så han du formenligt sagtens få det der hedder et beviliget overtræk... Det har jeg før gjort ved et bilkøb, og med et telefon opkald var cirka 250 tkr beviliget i overtræk til 12-14% i rente.. Det tog maks 5 min i telefonen, og 2 min af dem var vente tid :)

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig enig med Jannik! Hvis du, stik mod hvad jeg forventede, har banken som mulighed. Kan du have den slags beløb i løbet af 5 minutter!

- Afsted med dig.

 

Dbh

Mads

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå, ja, så vil jeg da som første mand skrive en PM med mere information!

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg mener der var én forleden dag som havde nogle penge han gerne vil investere i noget. Måske du kunne overveje at kontakte ham for mere? Du kan sikkert finde tråden.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

o0Rp0o:
hej alle jeg kan sagtens gå i banken eller ta et kviklån problemet er at jeg ikke har tiden til og vente på det. kan sagtes selv spare pengene sammen på 3mdr men sku i gang nu og har fast inkomst så det er ikke der problemet ligger.

men har nok fundet en løsning.

Jamen hvis du sagtens kan gå i banken, så gør det dog som andre også skriver!

Det tager 5 minutter at arrangere det, og hvis du har overholdt dine aftaler med din bank i fortiden kan det snildt ordnes.

Så at du ikke har tid til at gå i banken er da den største gang bull sh.. det er nok den hurtigste måde at få bevilliget de 13.000 Kr. 

Hvis du ikke engang gider at bruge tiden på at gå i banken og få det arrangeret så ville jeg aldrig turde at låne dig pengene. Så tror jeg simpelthen ikke du er seriøs nok!.

Mark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Jamen hvis du sagtens kan gå i banken, så gør det dog som andre også skriver!

Det tager 5 minutter at arrangere det, og hvis du har overholdt dine aftaler med din bank i fortiden kan det snildt ordnes.

Så at du ikke har tid til at gå i banken er da den største gang bull sh.. det er nok den hurtigste måde at få bevilliget de 13.000 Kr. 

Hvis du ikke engang gider at bruge tiden på at gå i banken og få det arrangeret så ville jeg aldrig turde at låne dig pengene. Så tror jeg simpelthen ikke du er seriøs nok!.

Jeg ved ikke hvad hans indkomst måtte være, og hvad hans aktiver hos banken er... Men min bank har aldrig tjent gode penge på mig, da jeg har lånt meget få penge af dem - men de er faktisk yderst samarbejdsvillige...

Et bevilliget overtræk, kan sikkert ordnes med en email/opkald til bankrådgiveren... Jeg har været kunde i Nordea siden 2003, og jeg har stadig mit første møde med bankrådgiveren til gode :) Jeg aner ikke hvordan hun ser ud.. :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)